خبرهای داغ:
رقابت های روز نخست مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور به میزبانی مراغه با انجام 19 بازی در دورهای مقدماتی و دور دوم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۶۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این رقابت ها که با حضور 13 تیم در چهار گروه سه و چهارتیمی در پیست بین المللی کانوپولوی مراغه برگزار شد.
در دور اول این رقابت ها و در رقابت های گروه اول این رقابت ها، تیم کرمانشاه در 2 دیدار به ترتیب با نتیجه 9 بر صفر و 3 بر صفر برابر تیم های آذربایجان شرقی و اردیبل به برتری دست یافت و اردیبل نیز 9 بر یک برابر تیم آذربایجان شرقی صاحب برتری شد.
در گروه دوم این رقابت ها نیز، گیلان با نتایج 3 بر صفر و یک بر صفر به ترتیب برابر تیم های مازندران و همدان صاحب برتری شد و مازندران نیز در دیگر دیدار این گروه 9 بر یک بر همدان غلبه کرد.
در گروه سوم این رقابت ها نیز که با حضور چهار تیم برگزار می شد، تیم البرز با نتایج 9 بر صفر، 12 بر یک و هفت بر 2 به ترتیب برابر تیم های قزوین، اصفهان و زنجان به برتری رسید و تیم زنجان با نتایج 6 بر یک و 12 بر صفر به ترتیب تیم های اصفهان و قزوین را مغلوب کرد و دیدار تیم های اصفهان با قزوین با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
در گروه چهارم این رقابت ها نیز، تیم تهران با نتایج 6 بر سه و چهار بر دو به ترتیب تیم های خوزستان و مرکزی را مغلوب کرد و تیم مرکزی نیز با نتیجه سه بر صفر تیم خوزستان را شکست داد.
در دور دوم این رقابت ها نیز کرمانشاه با نتیجه هشت بر هشت مقابل گیلان متوقف شد و تیم اردبیل با نتیجه سه بر 2 مازندران را شکست داد.
البرز با نتیجه هفت بر یک برابر تهران صاحب برتری شد و تیم استان مرکزی نیز پنج بر 2 زنجان را شکست داد.
ارسال نظرات