خبرگزاری بسیج: اردیبهشت ماه سال ۹۰ بود که حجت‌الاسلام منتظری امام جماعت وقت مسجد انصار الحسین (ع) تهران پس از امر به معروف یک دختر و پسر در خیابان نیروی هوایی در اثر ضربه‌ یکی از اراذل چشم چپش را از دست داده و پزشکان مجبور به تخلیه چشم او شدند.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۸۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزکوه؛ یک ماه بعد از این ماجرا در خرداد ماه همان سال حجت‌الاسلام فروزش امام جماعت وقت دانشگاه علوم پزشکی تهران که برای نجات یک دختر جوان از چنگال دو نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی کرد، از ناحیه چشم راست آسیب دید.

 یک ماه بعد، در تیر ماه همان سال بود که شهید طلبه امر به معروف و نهی از منکر علی خلیلی با اشراری که می‌خواستند به زور دو خانم را در تهرانپارس به قصد تجاوز سوار خودرو کنند درگیر شد و از ناحیه شاهرگ آسیب دید و بر اثر همان جراحت به شهادت رسید.

 این ماجراها به همین شکل در گوشه و کنار کشور ادامه داشت تا شهریور سال ۹۳ که حجت‌الاسلام نظری از طلبه‌های جوان حوزه علمیه اصفهان در خیابان با اعمال غیراخلاقی ۴ جوان سوار بر موتورسیکلت که شرب خمرکرده بودند مواجه می‌شود و آنان را امر به معروف می‌کند اما اراذل و اوباش با قمه به او هجوم آورده و این طلبه را از ناحیه صورت و دست به شدت مصدوم می‌کنند.

 شهریور سال ۹۵ هم فیلمی از حمله چند اراذل با قمه به روحانی آمر به معروف حجت‌الاسلام اخروی مقابل چشمان خانواده‌اش عواطف مردم را جریحه‌دار کرد. این روحانی می‌خواست مانع مزاحمت دو جوان به یک خانم در کوچه‌های تاریک تهران در نیمه‌شب شود که اراذل با قمه به او حمله‌ور می‌شوند.

امروز هم همین ماجرا برای طلبه‌ای دیگر رخ داد. حجت‌الاسلام ذوالفقاری امام جماعت مسجد مرتضی علی(ع) شهرری در متروی شهرری بر اثر حمله یکی از اراذل با سلاح سرد مجروح شد؛ آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان ذیربط فکری به حال حمایت از آمران به معروف و وضع قوانین صریح برای برخورد با هنجار شکنان و کسانی که در معابر عمومی رعب و وحشت ایجاد می کنند، نمایند؟   

 

ارسال نظرات