به همت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و بسیجیان حوزه شهید مدرس ورامین؛
خبرگزاری بسیج: جهیزیه دو نوعروس با کمک خیرین، قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و بسیجیان حوزه شهید مدرس و همچنین اعضای گروه جهادی رهروان ولایت، به ارزش ریالی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال فراهم شده و در اختیار دو زوج جوان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۸۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، به نقل از خبرنگار افتخاری باشگاه خبرنگاران بسیج  سپاه ناحیه قرچک؛ سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین بیان کرد: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج تمام تلاش خود برای اجرای دستور امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظه العالی) در خصوص محرومیت زدایی اجرای می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در تازه ترین اقدامی که توسط بسیجیان و گروه جهادی رهروان ولایت حوزه ۱۲ شهید مدرس خیرآباد صورت گرفته است،  جهیزیه برای نیازمندان این منطقه جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: پس از هماهنگی به عمل آمده از سوی بسیجیان حوزه شهید مدرس با ستاد فرماندهی ناحیه، مذاکرات مختلفی در جهت کمک به این اقدام خدا پسندانه آغاز شد.

سرهنگ اصغری ادامه داد: دیدارهایی با خیرین و مسئولین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) صورت گرفت تا بتوانیم جهیزیه کامل تری در اختیار عزیزان قرار دهیم که به لطف خدا این امر محقق شد.

 فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: اکثریت حوزه‌های مقاومت بسیج تمام تلاش خود را در جهت اجرای محرومیت زدایی انجام می دهند که اهدای این دو جهیزیه یکی از این اقدامات است.

ارسال نظرات