امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته،با اشاره به حریم های مختلف امریکا علیه ایران، گفت: امریکا همچنان با قدرت تمام درصدد مهار نظام با چالش کشیدن مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۸۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه امریکا علیه کشورمان، سخنان وی را مبنی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی وقیحانه و مداخله جویانه عنوان کرد.

وی همچنین سخنان مداخله جویانه وزاری امور خارجه و دفاع امریکا را در رابطه با سپاه نیز از دیگر پررویی‌های امریکایی‌ها خواند و تصریح کرد: سپاه به عنوان حافظ نظام اسلامی همچون ارتش موجب عزت و افتخار ایران بوده و مردم همواره از آن حمایت می کنند.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: ایجاد اختلاف و دوقطبی کردن و تضعیف نظام از اصلی‌ترین اهداف امریکا در منطقه است بر همین اساس ولایت فقیه و نهادهای وابسته به نظام و رهبری را در این راستا هدف خود قرار می دهد.

خطیب جمعه تبریز اضافه کرد: گروه‌های معاند، مخالف و منافقان نیز در راستای تضعیف ملت ایران چون سال‌های گذشته در تلاش برای افزایش تحریم امریکا علیه ایران هستند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: منافقان بدانند با دوستی خود با دشمنان ایران که به نمایش گذاشتند بیش از گذشته در نظر مردم خوارتر شدند.

وی در ادامه با گرامی داشت روز دختر و آغاز دهه کرامت، بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و ... را از برکات انقلاب برای ایجاد جامعه‌ای اسلامی با الگوبرداری از زندگی حضرت زهرا(س) و دیگر بانوان برجسته اسلام همچون حضرت معصومه(س) خواند و افزود: این زنان در همه عرصه ها نمونه‌ بوده و اثرات بزرگی برجای گذاشته‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین به فرارسیدن زمان اعزام حجاج به مکه اشاره و بیان کرد: حج جزو واجبات بوده و ترک عمدی آن کفر به شمار می رود.

حجت الاسلام آل هاشم خطاب به حجاج تاکید کرد: حجاج سفیر فرهنگی کشور هستند مبادا خود را گرفتار مسائل دنیوی در این سفر بزرگ معنوی کنند.

ارسال نظرات