خبرهای داغ:
مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان:

دشمن با راه‎اندازی جنگ نرم کانون خانواده را بمباران فرهنگی کرده است

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن با راه‎اندازی جنگ نرم کانون خانواده را بمباران فرهنگی کرد و عشق را از خانه به خیابان کشانده است.
کد خبر: ۸۸۸۹۸۹۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت‎الاسلام حسن گنجی ظهر امروز در یادمان شهدای بسیج دانشجویی و شهدای روستای «جفاکنده» بندرگز که به همت گروه جهادی شهید برونسی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان‎های کردکوی و بندرترکمن برگزار شد، اظهار کرد: تعریف و تمجید از شهید و شهادت کار خداوند است چراکه آنها کار خدایی انجام دادند.

وی خداوند را نخستین، بالاترین و عالی‎ترین مداح شهیدان دانست، گفت: در قرآن کریم ده‎ها آیه در خصوص شهدا، رزمندگان و سنگرنشینان در راه خداوند آمده است.

مسؤول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه بالاترین مفاهیم و مضامین عشق متعلق به خداوند است، بیان کرد: خداوند در قرآن کریم فرمودند عاشق کسانی می‎شوند که در وهله نخست مجاهد و مبارز باشند، سپس برای رضای خداوند جهاد کنند و از همه داشته‎ها اعم از زن و فرزند بگذرند و اهل استقامت باشند.

* مسیر اسلام و انقلاب همیشه با ریزش همراه است

گنجی با بیان اینکه زمانی کاری ارزشمند است که برای رضای خداوند باشد، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از افراد دغل‎بازی می‎کنند و برای طمع‎های دنیوی گام برمی‎دارند نه برای رضای خداوند، ولایت و دین.

وی با بیان اینکه 6 هزار مادر مفقودالاثر وجود دارد، ابراز کرد: راز این مسأله گمنام بودن و تنها برای رضای خداوند گام برداشتن شهدا بود.

مسؤول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تمام دنیا طی هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران ایستاد اما ایران تسلیم بیگانگان نشد، ابراز کرد: براساس اعلام سازمان ملل 150 کشور دنیا در جنگ تحمیلی با صدام همراه شده و علیه ایران به جنگ برخاستند اما همه آنها با مقاومت و ایستادگی ملت ایران، ناکام ماندند.

گنجی با بیان اینکه امروز باید در برابر امام راحل، وصیت‎نامه‎ها و آرمان‎های شهدا امتحان دهیم  که آیا پیرو واقعی امام راحل و شهدا هستیم یا خیر، یادآور شد: مجالس شهدا برای آن است که به شهدا اعلام کنیم ما رهروان و پیروان شما هستیم و اجازه نمی‎دهیم پرچم شما بر زمین بماند.

وی با اشاره به سفارش امام راحل مبنی بر مطالعه وصیت‎نامه‎های شهدا، خاطرنشان کرد: پیروی از اسلام و انقلاب، اطاعت از ولی‎فقیه و حفظ حجاب و عفاف سه وصیت مشترک تمام شهدا بود.

مسؤول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مسیر اسلام و انقلاب همیشه سقوط دارد و با ریزش همراه است، بیان کرد: هر چه مردم مانند پروانه اطراف شمع وجود ولایت بگردند دشمن بیشتر عصبانی می‎شود، از این رو مردم دست از ولایت برندارند.

گنجی اذعان کرد: دشمن با راه‎اندازی جنگ نرم کانون خانواده را بمباران فرهنگی کرد و عشق را از خانه به خیابان کشانده است.

*دشمن می‎خواهد با فرهنگ علوی و فاطمی مقابله کند

وی با تأکید بر اینکه هیچ‎گاه نباید سنگر عفاف و حجاب را ترک کنیم، مطرح کرد: همانطور که رزمنده‎ای در جنگ نظامی هنگام خروج از سنگر توسط دشمن دیده و مورد خطر قرار می‎گیرد در جنگ نرم امروز نیز با خروج از سنگر عفاف و حجاب هدف تیر جنگ نرم دشمن قرار می‎گیریم.

مسؤول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن درصدد ترویج فرهنگ برهنگی در مقابل فرهنگ فاطمی، علوی و فرهنگ شهداست، مطرح کرد: دشمن با گناه و معصیت می‎خواهد ما را در میدان معصیت خودنما و خودآرا قرار دهد.

گنجی با اشاره به مقام نخست ایرانی‎ها در استفاده از لوازم آرایشی، افزود: لوازم آرایشی که 80 درصد از آن از طریق قاچاق و به طور غیراستاندارد وارد کشورمان می‎شود در مسیر نگاه دیگران، برای انجام گناه و جلوه‎نمایی مقابل نامحرمانان استفاده می‎شود این در حالی است که مسیر شهدا اینگونه نبود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مادر شهیدان مفقودالاثر حسین علیانی‎نژاد و یونس هزاررستمی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/
 
 منبع/ فارس
ارسال نظرات
پر بیننده ها