امام جمعه فردیس مفهوم آتش به اختیار را انجام فعالیت های فرهنگی قوی و تاثیرگذار دانست.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۰۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه، با بیان اینکه مسئولان شهری موظف هستند ابتدا خود قانون را رعایت کنند، اظهار کرد: تا زمانی که مسئولان عملکرد خود را اصلاح نکنند نباید انتظار اصلاح جامعه را داشته باشند.
 
«آتش به اختیار» در انجام فعالیت‌های فرهنگی تاثیرگذار است

امام جمعه فردیس معنای آتش به اختیار را انجام کار فرهنگی قوی دانست و به مسئولان شهری تذکر داد و گفت: برنامه ریزان شهری باید حواسشان به اتفاقات درون شهر باشد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم در یکی از پاساژ های فردیس که در نیمه شب برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود، گفت: هیچکس مخالف با شادی و یا عزاداری نیست، اما این وظیفه مسئولان است که از ایجاد مزاحمت برای شهروندان جلوگیری کنند.

امام جمعه فردیس در بخش دیگری با اشاره به آغاز دهه کرامت و هفته حج، افزود: روز ولادت حضرت معصومه (س) به نام دختر مزین شده است و این بر اهمیت نقش دختران و زنان در جامعه تاکید دارد.

وی با تاکید بر نقش زن در جامعه، بیان کرد: نقش زن این است که مربی جامعه باشد و جامعه با وجود او پیشرفت کند.

امام جمعه فردیس در بخش دیگری وجود مشکلات در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را باعث ایجاد مشکلاتی در اداره ارشاد این شهرستان دانست و گفت: این مهم بر فرهنگ جامعه تاثیر مستقیم دارد.

وی از مسئولان استانی خواست تا به مشکلات اداره ارشاد سامان بخشند تا به دنبال آن مشکلات اداره ارشاد فردیس نیز ساماندهی شود.

امام جمعه فردیس در بخش دیگری با اشاره به پاسخ خوب وزیر خارجه ایران در جمع خبرنگاران آمریکایی، خاطر نشان کرد: وزیر امور خارجه ایران در پاسخ مناسب خود، مدافع تروریسم بودن آمریکایی ها و مواضع ایران را به آنها فهماند.

وی با اشاره به درخواست مسعود بارزانی مبنی بر برگزاری رفراندوم برای جداسازی کردستان ایران و عراق، افزود: این درخواست از سیاست های آمریکا منشا می گیرد و تا زمانی که رهبر معظم انقلاب و مردمی نجیب و آگاه در ایران هستند، هیچکس نمی تواند برخلاف مصلحت جمهوری اسلامی عمل کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها