امام‌جمعه الیگودرز:

وجود بی‌عدالتی درزمینهٔ خدمات تأمین اجتماعی

امام‌جمعه الیگودرز گفت: متأسفانه در بحث خدمات تأمین اجتماعی بی‌عدالتی وجود دارد و بیمه‌شدگان شهرهای کوچک به‌رغم پرداخت یکسان حق بیمه از امکانات کمتری نسبت به شهرهای بزرگ برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۴۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام ارزنده، امام‌جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا و تصویب تحریم‌های جدید گفت: به‌رغم اینکه به برجام عمل نشد تحریم‌های دیگری علیه ملت ایران صورت گرفت.
وی افزود: وزیر امور خارجه و حتی ریاست جمهوری اظهار داشته‌اند که آمریکا به تعهدات خود در قبال برجام عمل نکرد که این اظهارات پس از گذشت سه سال جای سؤال دارد.
ارزنده گفت: از سه سال قبل تاکنون دلسوزان نظام و انقلاب با انتقادات دلسوزانه خود اظهار می‌داشتند که آمریکا به تعهداتش عمل نمی‌کند اما دولت با الفاظ نادرست و توهین‌آمیز منتقدان را به جهنم فرستاد که امروز با توجه به اینکه خود آن‌ها ازجمله دلواپسان‌برجام شده‌اند نمی‌دانیم چه کسی باید به جهنم برود و جای تأسف است که سیاست کشور دست کسانی است که سه سال از مردم عادی عقب‌تر هستند.
وی گفت: وزیر امور خارجه اظهار داشته که ما خواستیم برجام‌ زیربنای بسیاری از اقدامات بعدی باشد اما امروز به برجام هم قانع هستیم.
خطیب نماز جمعه افزود: خودتان دارید بدعهدی آمریکا را می‌بینید اما بازهم دست بر‌نمی‌دارید تا اینکه ناخواسته همه‌چیز را جارو کنید و تقدیم دشمن کنند.
وی با اشاره به فشارها، سخنان و هجمه‌ها علیه سپاه گفت: جای تأسف است که خبرگزاری دشمن بگوید نظر ترامپ و رییس‌جمهور ایران در راستای مقابله با سپاه پاسداران یکی است.
ارزنده با گرامیداشت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی و قدردانی از مسئولین این دو سازمان در الیگودرز گفت: متأسفانه در بحث خدمات تأمین اجتماعی بی‌عدالتی وجود دارد و بیمه‌شدگان شهرهای کوچک به‌رغم پرداخت یکسان حق بیمه از امکانات کمتری نسبت به شهرهای بزرگ برخوردار هستند.
وی افزود: سال گذشته به دنبال درگذشت جوان الیگودرزی در بیمارستان تهران با توجه به عدم شکایت خانواده این جوان، مسئولین سازمان تأمین اجتماعی قول دادند که بیمارستان تأمین اجتماعی در الیگودرز تأسیس کنند اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.
ارزنده به خدمات بهزیستی هم اشاره کرد و افزود: به‌رغم تلاش‌های مسئولین این سازمان اما مشکلات بسیاری سد راه خانواده‌هایی است که دارای فرزند معلول هستند و دولت باید برای آن‌ها فکری اساسی نماید.
وی ضمن قدردانی از همه کسانیکه در راستای برگزاری مراسم وداع با شهید گمنام و تشییع و تدفین این شهید تلاش نمودند گفت: یک شهید گمنام پس از بیش از سه دهه دوری وارد شهر ما می‌شود و متأسفانه برخی چنان گرفتار تعلقات دنیا شده‌اند که همه‌چیز را فراموش کرده‌اند و آن‌گونه که شایسته است در مراسم او حضور پیدا نکردند.
ارزنده افزود: برای شهید گمنام تفاوت نمی‌کند که کجا دفن شود اما آن‌ها می‌آیند تا ما را از خواب غفلت بیدار نموده و از منجلاب تعلقات دنیوی رها نمایند.

وی افزود: اگر نسبت به کسی دهیم که حقیقت نداشته باشد بی‌تقوایی است اما ما از این تریبون با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نقد مسئولین را انجام می‌دهیم و شاید این انتقادات برای برخی خوشایند نباشد اما دلیل نمی‌شود که از حضور در نماز جمعه پرهیز نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات