خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و مرکز اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه دامغان با اشاره به دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با نیروی انقلابی سپاه پاسداران به دلیل ایستادن در برابر زیاده‌خواهی مستکبران جهانی گفت: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و مرکز اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۸۹۹۷۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور پرشمار مردم ولایتمدار در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به تهمت‌ها و تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن برعلیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد انقلابی را حافظ دستاوردهای ملت و نظام اسلامی خواند و اظهار داشت: امروز تروریسم دست پرورده وهابیت و آمریکا از بزرگترین دشمنان است و ما در مبارزه با آنها به داشتن نیروهای غیور سپاه قدس و فرماندهی همچون سردار سلیمانی افتخار می‌کنیم.

امام جمعه دامغان با اشاره به دستاورد وسیع سپاه پاسداران در خدمت رسانی، توان موشکی، اقتصادی و سازندگی، فرهنگی و کمک  به محرومان گفت: سپاه از مؤلفه های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه اقتدار کشور در عرصه های بین المللی است.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به سیلی محکم موشکی کشورمان توسط نیروهای جان برکف سپاه پاسداران به تروریست‌ها و حامیان آنها، اضافه کرد: اینکه دشمن سپاه پاسداران مارا تحریم کند دلیلی جز ترس دشمن از توان موشکی و نظامی ایران اسلامی ندارد، آنها بدانند سپاه و ملت ما همچون مردی غیرتمند که از ناموس خود دفاع می‌کند از توان موشکی کشور دفاع خواهند کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت پنجم مردادسالروز اقامه نخستین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی(ره) به فرمان امام(ره)، خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند، نماز جمعه قرارگاه تقوا، ایمان و بصیرت و مظهر حفظ ایمان، گسترش معنویت و حضور مردم در صحنه‌های مهم اجتماعی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه اخلاق، قلب فرهنگی هر شهر و کانون هدایتگری سیاسی و فرهنگی و سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است، افزود: در توصیف جایگاه نماز جمعه همین بس که پیامبر اکرم(ص) ثواب این نماز را برابر با حج مقبول دانسته و در روایات آمده هر کس در نماز جمعه شرکت کند گناهانش بخیده می‌شود، هرکس سه نوبت بی دلیل به نماز جمعه نیاید خداوند مهر نفاق بر قلبش می‌زنند.

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر اظهار داشت: امروز رشد سیاسی و انقلابی در کنار رشد علمی و جسمانی لازمه کمال دختران جامعه اسلامی است.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه دختران جامعه اسلامی ما باید هوشیار باشند مبادا ناخواسته جاده صاف کن دشمنان شوند، خاطر نشان کرد: نقش آفرینی در صحنه‌های مختلف اجتماعی همراه با حفظ حجاب و عفاف و تقوا نشانه کمال و بالندگی دختران و بانوان کشور اسلامی ما است، دختران باتقوا پایه‌گذار و مربی خانواده‌های عزتمند و جامعه اسلامی سربلند هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها