مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

محب اهل بیت باید فرزندانی با قلبی سرشار از محبت به اهل بیت تربیت کند

محب اهلبیت باید فرزندانی با قلبی سرشار از محبت به اهل بیت، محبت به رهبر انقلاب و محبت به مراجع و علما تربیت کند.
کد خبر: ۸۸۹۰۰۲۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) با اشاره به فضائل آن حضرت گفت: در مکتب امام صادق چهارهزار شاگرد تربیت شده است و حتی علمای اهل سنت با واسطه یا بی واسطه از محضر امام صادق علیه السلام کسب علم کرده اند.

حجت الاسلام متین افزود: ارتباط با خداوند بوسیله نماز و ارتباط با مردم با پرداخت زکات بهترین سبک زندگی اسلامی است.

وی انفاق و دستگیری از نیازمندان را از سیره اهلبیت علیهم السلام دانست و اظهار داشت: برطرف کردن نیاز مردم موجب خشنودی ائمه معصومین، پیامبر اسلام و خداوند متعال می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان به مسئولان گفت: اگر به هر دلیلی نمی توانید مشکل مردم را حل کنید، با محبت و خوشرویی با آنان برخورد کنید.

حجت الاسلام متین با بیان آثار و برکات محبت به اهل بیت علیهم السلام و تاکید بر تلاش بر کسب رضایت ائمه معصومین تصریح کرد: محب اهلبیت باید فرزندانی با قلبی سرشار از محبت به اهلبیت، محبت به رهبر انقلاب و محبت به مراجع و علماء تربیت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان از نماز بعنوان بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند نام برد و با تاکید بر نماز اول و شرکت در نماز جمعه و جماعات گفت: اگر کسی به نماز اول وقت مقید باشد، در مسائل دنیوی با مشکل مواجه نمی شود.

در این مراسم که حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی نیز حضور داشت، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع همزمان با شب شهادت آن حضرت، با حضور عاشقان و ارادتمندان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان در مسجد جامع شهر دندی برگزار شد.

در پایان این مراسم مداح با صفای اهلبیت حاج رحیم قربانی با نوای گرم خود، در جمع عزاداران صادق آل عبا به مرثیه سرایی پرداخته و مراسم با سینه زنی عزاداران امام صادق (ع) پایان یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار