مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن مرکزآموزشی پژوهشی درمانی بهار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۰۵۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیین افتتاح مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن مرکزآموزشی پژوهشی درمانی بهار شاهرود با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ،استاندار سمنان، امام‌جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و دست اندرکاران اجرایی حوزه سلامت افتتاح شد.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم بهره‌برداری از بخش سی‌تی‌اسکن مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهار بااعتبار بیش از ۲۵ میلیارد ریال منشأ تسهیل در خدمات درمانی به شهروندان شاهرودی و شهرهای هم‌جوار آن باشد.

سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با بهره‌برداری از مجموعه دیالیز هلال شاهرود، سی‌تی‌اسکن بهار، مرکز جراحی قلب امام حسین(ع) و ده‌ها طرح دیگر نیاز درمانی مردم شرق استان سمنان تا حد زیادی برطرف شده و ما دغدغه‌ای در این حوزه نداریم.

وی افزود: تلاش‌های خوبی برای ارتقای زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی در استان سمنان و به‌خصوص شهرستان شاهرود صورت گرفته که این امر مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است چراکه دیگر از هزینه‌های هنگفت سفر به شهرهای بزرگ و به‌خصوص تهران برای درمان خبری نخواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها