زنجان با داشتن استعدادهای ویژه ورزشی، در رشته های مختلف جایگاه بالایی دارد و صدا و سیما با تبلیغات گسترده و اطلاع رسانی می تواند در فرهنگ سازی ورزش و ایجاد انگیزه و موفقیت ورزشکاران نقش مهمی داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۹۰۰۵۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان بر تعامل و همکاری دو جانبه در خصوص پخش و پوشش برنامه های ورزشی تاکید کرد.

علی جوان در این جلسه با اشاره به برنامه های پیش رو گفت: برنامه هایی در سطح ملی و کشوری در استان برگزار می شود که لازم است با ایجاد تعامل و همفکری در خصوص این برنامه ها و اطلاع رسانی آن از طریق صدا و سیما اقداماتی صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های پیش رو افزود: زنجان با داشتن استعدادهای ویژه ورزشی، در رشته های مختلف جایگاه بالایی دارد و صدا و سیما با تبلیغات گسترده و اطلاع رسانی می تواند در فرهنگ سازی ورزش و ایجاد انگیزه و موفقیت ورزشکاران نقش مهمی داشته باشد.

علی جوان ضرورت وجود فعالیتهای قابل توجه و زیر بنایی در ورزش استان را یاد آور شد و گفت: با ایجاد و احداث فضاهای ورزشی در سطح استان، زنجان این آمادگی میزبانی مسابقات ملی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی را دارد که می بایست از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز با اشاره به علاقه ویژه خود به ورزش و ورزشکاران بیان کرد: توسعه ورزش همگانی یک ضرورت است که با فعالیتهای مختلف فرهنگی ورزشی باید در مسیر شکوفایی آن در جامعه قدم برداریم.

مرتضی صفری به داشتن تعامل موثر اشاره کرد و افزود: ما همواره سعی داشته ایم تا با ایجاد تعامل صحیح و موثر در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی پیش برویم و از این پس نیز این ارتباط پرر نگتر از قبل خواهد بود که این امر نیاز به یک رابطه دو سویه دارد.

ارسال نظرات