خبرهای داغ:
امام جمعه اسلام آبادغرب:

مردم توقع دارند کابینه دولت دوازدهم در تراز جمهور اسلامی انتخاب شود

امام جمعه جدید اسلام آبادغرب در خصوص کابینه دولت دوازدهم گفت: مردم توقع دارند کابینه در تراز جمهور اسلامی انتخاب شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۳۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  حجت الاسلام محمدطه مهری در اولین حضور خود به عنوان امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی هم از رییس جمهور بعنوان منتخب مردم و کسی که حائز اکثریت آرا شده است و هم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توقع دارند کابینه ای را انتخاب بکنند که در تراز دولت جمهوری اسلامی باشد.

 

وی افزود: ضروری است که در انتخاب وزرا صرف نظر از گرایش های اجتماعی و گروهی و بدون توجه به زیاده خواهی بعضی ها، افرادی با معیار هایی همچون دینداری، تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی، شجاعت، دشمن شناسی، مدیریت جهادی، مردمی و دلسوز را وارد کابینه بکنند که بتوانند مشکلات مردم را شناسایی کنند.

 

حجت الاسلام مهری گفت: ضروری است که مشکلات امروز مردم در حوزه اشتغال، بیکاری، ازدواج و کار جوانان در اولویت کار کابینه دوازدهم قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: نمایندگان محترم مجلس هم صرف نظر از مباحث و گرایش های سیاسی هرکسی که واقعا تعهد و تخصص دارد و کارآمد بوده و تجربه کار با آن وزارت خانه را دارد کمک کرده و معتقدین و مختصصین را روانه کابینه دوازدهم بکنند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه ی کرامت را به دختران، بانوان، همسران، مادران و زنان جامعه اسلامی تبریک گفت و عنوان کرد: مادران امروز دختران دیروز اند و دختران امروز مادران فردا هستند. اسلام اعتقاد به حضور و تکریم زن دارد چرا که اگر ما میخواهیم یک خانواده ایده آل به سبک زندگی اسلامی داشته باشیم باید زنان، مادران و دختران جامعه متعالی و عفیف باشند.

 

وی در ادامه به تاکید اسلام بر نقش آفرینی زن در عرصه های اجتماعی و سیاسی بخصوص در مسائل کلان با رعایت این موضوع که به جایگاه زن لطمه وارد نشود، اشاره کرد و گفت: ما نباید فراموش کنیم که دنیای استکبار و استعمار برای دختران و زنان و کیان و بنیان خانواده نقشه های شومی در سر می پرورانند؛ این ها را خانواده ها نباید فراموش بکنند.

 

وی سالروز پنج مرداد اقامه اولین نماز جمعه در سال 58 را گرامی داشت و عنوان کرد: رهبری مردم و سنگرهای معنوی در مقابل دشمنان در سطح جامعه ائمه جمعه هستند اگر امامت جمعه و این دستگاه و نماز های جمعه را از انقلاب بگیرند یقینا لطمه ای سخت به انقلاب خواهد خورد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد، گفت: دفاع مقدس در آخرین سال خودش وارد حوادث تلخ و شیرین بسیار بود. چند روز بعد از پذیرش قطعنامه منافقین و ارتش بعث خیال کردند که جمهوری اسلامی ضعیف شده و عملیاتی را طراحی کردند که خدای متعال در تنگه مرصاد آنها را نابود و رسوا کرد.

 

وی در آخر هم از شورای سیاست گذاری ائمه کشور، معاونین، نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه و بقیه ائمه استان و سایر مسئولین تقدیر و تشکر و برای حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه سابق شهرستان اسلام آبادغرب آرزوی توفیق روز افزون کرد.

ارسال نظرات