خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
امام‌جمعه نطنز در مراسم یادواره شهدا:
حجت الاسلام امینی گفت: ولایت کلید نماز، روزه، زکات و حج است و تمامی آنها در سایه ولایت است که نقش خود را ایفا می کنند.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۶۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، در شب شهادت حضرت امام صادق(ع) رئیس مکتب شیعه، یادواره شهدا با حضور حجت الاسلام و المسلمین روح الله امینی امام جمعه نطنز، سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرماندهی ناحیه مقاومت بیسج سپاه نطنز، سید محسن تجویدی شهردار نطنز، مسئولین شهرستانی و مردم شهیدپرور نطنز در مسجدالزهرا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین روح الله امینی امام جمعه نطنز ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: اسلام 5 پایه اصلی نماز، روزه، زکات، حج و ولایت را دارد که می توان گفت ولایت از پایه های محکم به حساب می آید.

وی افزود: ولایت کلید نماز، روزه، زکات و حج است و تمامی آنها در سایه ولایت است که نقش خود را ایفا می کنند. کسانی که پیرو ولایت نیستند می گویند شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنید، سنگ به شیطان نزنید و با شیطان بزرگ سازش کنید.

امام جمعه نطنز تصریح کرد: ولایت بود که فرمودند در مقابل دشمن بایستید و مطئناً پیروز خواهید شد؛ همان کسانی که 8 سال در مقابل دشمن ایستادند و به شهادت رسیدند امروز کشور را در اوج امنیت و اقتدار قرار داده اند.

وی اضافه کرد: این استخوان و پلاک شهداست که به برخی کشورهایی مانند ترکیه و قطر درس مقاومت داد به گونه ای که عربستان را حامی تروریست ها می دانند؛ امروز این امنیت در منطقه است که شکست آمریکا را فراهم می کند.

حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: اسلام مکتب سخت کوشی است و امروز سنی ها هستند که به فرماندهی سردار شیعه قاسم سلیمانی با تروریستها می جنگند و به وی انتخار می کنند؛ سردار سلیمانی در تریبون عالم اعلام می کند شعیه از فلسطین و قدس حمایت می کند و شیعه است که فلسطین را آزاد می کند.

وی افزود: شهدا همان کسانی هستند که مردم خود را با استخوانهای این عزیزان متبرک می کنند و به حاجتهای خود میرسند و آنهایی که سر سفره شهدا خیانت می کنند قطعاً خَسِرَ الدُّنْیا وَالاْآخِرَةَ هستند و به سزای اعمالشان می رسند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار