خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: شهیدان در هیچ شرایطی از هیبت و رجزخوانی دشمنان نمی ترسیدند و کسانی بودند که به عهد و پیمان خود وفا و به آن عمل کردند، قرآن کریم می گوید راه و اهداف شهدا گم نمی شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۹۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در مراسم یادواره شهدای دهستان چوقور که با حضور پر شور مردم این دهستان، بخشدار طارم، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد و دیگر مسوولین برگزار شد، با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: مقام شهدا خیلی بالاست تا جایی که قرآن کریم فرموده شهیدان را مرده نگوئید بلکه اینها زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان در هیچ شرایطی از هیبت و رجزخوانی دشمنان نمی ترسیدند و کسانی بودند که به عهد و پیمان خود وفا و به آن عمل کردند، قرآن کریم می گوید راه و اهداف شهدا گم نمی شود.

معبودی با بیان اینکه شهدا چه کردند که به این مقام رسیدند، یادآور شد: اولین کاری که شهدا کردند این بود که. تمام هستی خودرا فدای دین کردند مثل امام حسین(ع)، خداوند فرموده که کسی با من معامله کند به او سود عظیمی میرساند.

این مسئول بیان کرد: امروز نسبت به دین بی تفاوت شدیم، امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شده است مگرحضرت ابراهیم، حضرت موسی ودیگر پیامبران  الهی به تنهایی در برابر بت پرستان ایستادگی نکرد ولی ما امروز بی تفاوت تر شده ایم، شهدا هم در برابر زورگویی های دشمن ایستادگی کردند تا یک وجب از خاک کشوربه دست دشمن نیافتد.

وی افزود: شهدا کسانی بودند که برای ماندگاری دین خدا جانشان را فدا کردند همون راهی را رفتند که امام صادق(ع) فرموده بودند، شهدا برای حفظ ناموس و غیرت و آزادگی جنگیدند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر حجل الله تعالی فرجه شریف قزوین، با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) گفت: حب و بغض تان برای رضای خدا قرار بگیرد، امروز کشور امریکا باید مورد بغض ما قرار بگیرد نه مورد حب ما چون که می خواهد امام حسین را از ما بگیرد.

معبودی بیان کرد: شهیدان اهل صبر و تحمل زیادی بودند، همان طور که امام صادق (ع) فرمودند، خانواده های شهدا دارای صبر زیادی هستند که فرزندان خود را در راه دین خدا فدا کردند، باید از آنها تقدیر و تشکر شد ما مدیون این عزیزان هستیم.

این مسئول تاکید کرد: شهدا بهترین اعمال را گلچین کردند، بهترین اعمال نماز اول  وقت است همانطور که در وصیت نامه خودشان نوشته اند که تمام نمازشان را در اول وقت خوانده اند و به پدر مادر خود نیکی کردند و امروز ما باید از شهدا الگو بگیریم و در زندگی خود پیاده کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های شهدا و جانبازان تقدیر و تشکر کردند.

4001/پ30/ب
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها