امام جمعه سرخرود:

پیشرفت هدفمند انقلاب همچنان با مقاومت اقشار جامعه حرکت می کند

انقلاب حرکات قشری است و احتیاج به مقاومت دارد اگر بی‌هدف و بدون برنامه و دانش وارد مجادلات اجتماعی و سیاسی شویم توسط دیگرانی که با هدف و بدون وارد صحنه می‌شوند مصرف خواهیم شد و در طرح جامع دشمنان قرار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۹۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی‌آملی اظهار کرد: هفته گذشته دستگیری برخی از مسؤولان از جمله اتفاقاتی بوده که در کشور رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه اگر شهدا نبودند ایران، ایران کنونی نبود، افزود: مسؤولان باید به احترام خون شهدای هفت سال دفاع مقدس، افکار عمومی را محترم شمارده تا در راستای حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران قدم بردارند.

امام جمعه سرخرود با اشاره به پذیرش قطعنامه ۵۹۸، تصریح کرد: پذیرش قطعنامه ۵۹۸ یک تغییر تاکتیک در کشور بوده و امام خمینی(ره) پذیرش قطعنامه خط و استراژی جهانی و منطقه ای انقلاب اسلامی را در راستای تحقق تمدن الهی نگاه کرده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه پذیرش قطعنامه ۵۹۸ آرامش قبل طوفان بوده است، بیان کرد: مهم‌ترین مسئله در جمهوری اسلامی مسئله عدالت اجتماعی و از بین رفتن فقر در کشور بوده است.


وی ادامه داد: اگر آمریکا و دولت ترامپ نهادهای مقدس کشور  از جمله سپاه را بزرگ‌ترین سازمان معرفی کنند، ایران و مردم ایران هرگز دست از مبارزه با مستکبران برنداشته و تا ظهور دولت یار این مبارزه را ادامه می‌دهند.

امام جمعه سرخرود با اشاره به هفته سالروز نخستین نماز جمعه به اقامت آیت الله طالقانی، خاطر نشان کرد: امام جمعه باید خود و حاکمان مردم را به تقوا موعظه کرده و این موعضه نمی‌تواند یک پند تشریفاتی مذهبی باشد، بلکه باید به قصد تاثیرگذاری عینی و اجتماعی صورت گیرد.

موسوی‌آملی گفت: مصادیق تقوا، تقوای حکومتی، تقوای اجتماعی و خانوادگی و فردی در نماز جمعه ها باید کالبدشکافی شده تا پایگاه امر به معروف و نهی از منکر و مرکز نقد اجتماعی به وجود آید.

وی اظهار کرد: باید محافظه‌کاری‌ها را کنار گذاشت و اگر اهداف انقلاب را انتخاب کنیم، نظام پا بر جای خواهد ماند، اما اگر به نظام منهای انقلاب و منهای ارزش‌های انقلابی یعنی فرمالیسم و بروکراسی حاکمیت را انتخاب کنیم که با این مسئله نه فقط انقلاب که روح نظام است بلکه جسم حاکمیت و خود نظام هم به تدریج از دست خواهد رفت.

امام جمعه سرخرود افزود: برخی مسؤولان بعضی از شعارهای امام را دیگر حاضر نیستند بر زبان بیاورند بلکه یا حتی از سر تحریف و مخالفت با آنها هم بر می‌آیند، اگر اوضاع را به درستی مدیریت و رهبری نکنیم عاقبت ما جز شکست تدریجی یا دفعی چیزی نخواهد بود.

موسوی‌آملی گفت:  و به نیت ضربه زدن به دشمن، به خدمت دشمن در خواهیم آمد اگر سخن از وحدت زده می‌شود وحدت تبلیغاتی کافی نبوده و امروز وحدت سیاسی، ایمانی و اجتماعی تنها یک توصیه اخلاقی و استحبابی نیست یک ضرورت حیاتی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها