خبرهای داغ:
مسول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان عنوان کرد
مسول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به برنامه‌های سال جاری گفت: محور برنامه های سال 96 بر اساس آموزش و کادرسازی و تولیدات است.
کد خبر: ۸۸۹۰۲۱۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
آموزش و کادرسازی و تولیدات محور برنامه های بسیج هنرمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رسول کرمی در جمع اعضای شورا و مسئولین گروه های هنری و ادبی کانون بسیج هنرمندان ملایر اظهار داشت: کانون بسیج هنرمندان ملایر از کانون های برتر استان طی چند سال اخیر در زمینه فعالیت های هنری و ادبی است.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر از ظرفیت های هنری خوبی برخوردار است، با اشاره به برنامه‌های سال جاری افزود: محور برنامه های سال 96 بر اساس آموزش و کادرسازی در سطح کشور است.

مسول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان عنوان کرد: محور دوم تولیدات است که هنرمندان رشته های مختلف اعم از تئاتر، موسیقی، شعر و دیگر رشته ها می‌توانند در جشنواره‌هایی که برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر «حبیب حرم» ابراز داشت: علاقه‌مندان تا اواخر مرداد ماه فرصت دارند در این جشنواره که با موضوعات مشخص شده برگزار می‌شود، شرکت کنند.

کرمی مسجد را پایگاه هنر در اوایل انقلاب عنوان کرد و گفت: مساجد باید به عنوان پایگاه هنری با حضور هنرمندان بسیجی در قالب حلقه های صالحین و برگزاری برنامه های هنری و ادبی در بین جوانان فعال باشند که این اقدام سبب ارتباط بهتر و مؤثر با هنر نیز می‌شود.

وی همچنین فضای مجازی را فرصتی دانست برای صاحب اثران که از تجارب و نظرات اساتید و دیگر هنرمندان استفاده کنند.

مسول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان افزود: در فضای مجازی با تشکیل گروه ها هنری با حضور اساتید و هنرمندان رشته مختلف یک صاحب اثر می‌تواند اثر را در گروه ارسال و از نظرات و انتقادات آنان استفاده و ضعفش را برطرف کند و فراخوان های جشنواره را در سطح گسترده انتشار دهند.

وی همچنین از برگزاری جشنواره موسیقی خبر داد و گفت: هنرمندان موسیقی می‌تواند در رشته سنتی، تواشیح و پاپ در جشنواره 17 و 18 شهریور ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در پایان این مراسم به سوالات و پیشنهادات مسؤلین گروه های هنری و ادبی بسیج هنرمندان ملایر در خصوص پیشبرد بهتر برنامه ها پرداخته شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات