قطعی مکرر آب در بخش هایی از شهرستان نمین، نارضایتی مردم را بوجود آورده و هماهنگی لازم بین مسئولین ادارات متولی برای رفع مشکل مردم وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۹۰۲۹۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل ازشکوه فرهنگ، این روزها با افزایش گرما میزان استفاده شهرونداننمیناز آب نیز بالا رفته است و شاهد کم فشاری آب و قطعی آب در ساعات و مناطق مختلف شهر هستیم که همین موضوع، موجب افزایش نارضایتی های شهروندان شده است.

قطعی مکرر آب طی روزهای اخیر در بخش هایی از شهرستان نمین، ضمن اینکه مردم را به ستوه آورده و زمینه نارضایتی و اعتراضات اهالی منطقه را فراهم کرده، این مساله در صورت عدم اقدام به موقع مسئولین، ممکن است به چالشی جبران ناپذیر برای شهرستان تبدیل شود.

یكی از شهروندان نمینی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اظهار نارضایتی از قطع مكرر آب آشامیدنی، خواستار رفع مشكلات در این شهر شد و گفت: نزدیک 2 ماه است آب آشامیدنی به طور مكرر به خصوص در بعد از ظهرها قطع می‌شود و كار روز‌مره ما را با مشكل مواجه كرده است. قطع آب در ساعاتی از روز و به خصوص در موقع پخت و پز و انجام دیگر كارهای منزل اتفاق می‌افتد كه این امر، باعث اختلال در كار می‌شود.

یكی دیگر از شهروندان نمینی اظهار کرد: از 2 ماه گذشته هر روز آب آشامیدنی میدان تیر قطع می شود و وقتی هم به این وضع اعتراض می کنیم جواب قانع کننده ای نمی دهند.

وی ادامه داد: 2 ماه است که این معضل را تحمل کرده ایم ولی دیگر نمی توانیم، هر روز هم این مشکل را به مسئولین می گوییم ولی کاری انجام نمی دهند.

دیگر شهروند نمینی در این باره گفت: آب شهرک سیمان از بعد از ظهرها قطع می شود،قطعی آب به مدت 8 ساعت برای شهروندان زمان زیادی است و مردم برای تهیه آب سرگردان می‌شوند،لذا از اداره آب و فاضلاب خواهشمندیم چاره ای برای حل مشکل بیندیشند.

ارسال نظرات