حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری:
امام جمعه گرمی گفت: مدیریت سنتی در کارها باعث روزمرگی است باید با مدیرت صحیح از سرمایه و منابع شهرستان به نحوه مطلوب و بهینه استفاده کرد.
کد خبر: ۸۸۹۰۲۹۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،حجت الاسلام و المسلمین صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: ظلم به کسی که غیر از خدا کسی را ندارد، کفران نعمت و ستم به فقرا از جمله گناهانی است که عقوبت ان زود دامن انسان را می گیرد

وی با گرامیداشت ولادت حصرت فاطمه معصومه(س)و هفته کرامت و روز دختر گفت: ما باید قدر و منزلت دختران خود را بدانیم و به آنها ارزش قائل باشیم و نباید آنها را بعنوان سپر آبرو و شخصیت خود و خانواده قرار دهیم.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه امروزه متاسفانه از طرفیت حج بدرستی استفاده نشده است، گفت: حج یکی از فرائض مهم الهی است و این مکان مقدس و حرم امن الهی است اما دست افراد و حاکمانی قرار دارد که امت اسلامی را به خطر انداخته و ما باید برای این محور وحدت و محل الهام بخش طوری زمینه سازی شود که از این مکان مقدس به عنوان محور وحدت و به نحو امت اسلامی استفاده شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن شروع بکار دولت دوازدهم گفت: رئیس جمهور با علم به همه قوانین و مقررات و محدویت ها مسولیت قبول می کند و نباید بعد انتخابات مشکلات و محدویت را بهانه خدمت قرار دهد چراکه با علم و اگاهی به همه مسائل کشور مسولیت می پذیرد.

وی افزود: رئیس جمهور بعد انتخابات، منتخب تمام مردم است و بعد اینکه رای اکثریت را بدست آورد باید براساس شایسته سالاری عمل کند نه سیاسی و حزبی و مردم هم باید از دولت منتخب حمایت کند و اگر کسی در مسیر خدمت رسانی سنگ اندازی کند به خود و کشور خیانت کرده است چراکه دولت بعنوان دستگاه اجرایی و جزو سرمایه اصلی کشور بحساب می آید و از این سرمایه باید به نفع پیشبرد اهداف نظام و کشور و خدمت رسانی به مردم استفاده شود.

وی با بیان اینکه مدیریت سنتی در شهرستان باعث روزمرگی در کارها می شود، گفت: مدیریت صحیح در کنار منابع و اعتبارات جزو نیازهای صروری و اصلی است و با مدیریت صحیح می توان بشکل مطلوب و بهینه از سرمایه و داشته یک شهرستان استفاده کرد و با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه گرد و رضایت مردم را جلب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صفری با بیان اینکه مسئولین نباید از مردم فاصله بگیرند، گفت: مسولان اطلاع رسانی را جزاولویت عملی کارهای خود قرار دهند ودر مقابل اتنقاداتی که در فضای مجازی درمقابل کارهای صورت گرفته انجام می شود با ارائه دلیل و مدرک جواب بدهند و خدماتی که کردند بطور شفاف و روشن به مردم اطلاع رسانی کنند چرا که اطلاع رسانی خدمات و کارهای صورت گرفته اطلاع رسانی خدمات نظام محسوب می شود و به نوعی پیوند افکار عمومی به نظام و علاقمند کردن آنها به کشور است.

ارسال نظرات