خبرهای داغ:

برگزاری جلسه توجیهی جشنواره مالک اشتر در کرمانشاه

جلسه توجیهی و اطلاع رسانی جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه کرمانشاه در سالن جلسات فرماندهی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۰۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در راستای برگزاری نخستین جشنواره مالک اشتر در سطح نواحی مقاومت بسیج، جلسه توجیهی و اطلاع رسانی مقدماتی فرآیند ارزیابی موفق ترین رده های جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه کرمانشاه در سالن جلسات فرماندهی و با حضور کلیه رده ها برگزار گردید.
 
 
 

سرهنگ جهانگیر کریمی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه و رئیس جشنواره مالک اشتر ناحیه کرمانشاه با اشاره به اشراف فرماندهی و اهمیت آن در سطح سازمان تصریح کرد: یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت و پیشروندگی در سپاه، اشراف فرماندهان بر رده های سازمان خود می باشد که موجب تحول و تعالی در سپاه می شود به عبارتی اشراف بهترین ابزار مدیریت و رصد برای فرمانده است.
 
 
 

سرهنگ کریمی ضمن ارائه مفاهیم و اساس کار جشنواره مالک اشتر اذعان داشت: شایسته است تمامی رده ها در انتخاب برترین رده خود بر اساس عملکرد و معیارهای ارزیابی نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند.
 
 
 

در ادامه سرهنگ مؤمنی دبیر جشنواره مالک اشتر ناحیه کرمانشاه توضیحات کلی در مورد نحوه و چگونگی ارزیابی برترین رده ها ایراد نمود و افزود: جشنواره مالک اشتر برای اولین بار در سطح نواحی مقاومت بسیج برگزار می گردد و انتظار می رود تمامی رده ها همکاری شایسته و مؤثر با دبیرخانه جشنواره مالک اشتر ناحیه داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار