امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه راه ها و جاده های موجود در شهرستان های منطقه در شان منطقه مغان نیست اظهار داشت: حق شهرستان بیله سوار است که باید پیشرفت کند و وضعیت فعلی به هیچ وجه شایسته مردم بیله سوار نیست.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۳۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه با تشریح حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم در باب تقوی گفت: در این حدیث مردم 5 چیز دنیا، مال، زنان، قصرها و نفس خود را دوست دارند و در مقابل 5 چیز را هم از یاد می برند که عبارت است از آخرت در مقابل دنیا،حساب در مقابل حب مال، حوری های بهشتی در مقابل زنان، قبر ابدی در مقابل قصرهای دنیا و رب و خدای خود در مقابل نفس می باشد.

وی در ابتدای خطبه دوم با بیان اینکه راه ها و جاده های موجود در شان منطقه نیست اظهار داشت: حق شهرستان بیله سوار است، که باید پیشرفت کند و وضعیت فعلی به هیچ وجه شایسته مردم بیله سوار نیست.

وی با برشمردن پتانسیل های شهرستان بیله سوار از جمله وجود گمرک و زمین های حاصلخیر کشاورزی افزود: اگر قرار است جایی پایلوت کشاورزی باشد این بیله سوار است که باید به پایلوت کشاورزی تبدیل شود.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر دولتی که سر کار می اید، فرد مورد نظر خود را انتخاب می کند گفت: باید ضوابطی در نظر گرفته شود که افراد توانمند، در کارها بکارگیری شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به مراسم تحلیف رئیس جمهور دولت دوازدهم گفت: تغییرات جدی، مورد انتظار مردم است و بر اساس وعده های داده شده باید در گزینش وزرا افراد اصلح و شایسته و جوان در اولویت باشد.

حجت الاسلام قیاسی از دولت یازدهم به عنوان پیرترین دولت بعد از انقلاب یاد کرد و یاداور شد: در انتخاب مدیران توجه شود که مدیرانی که سهم خواه بوده و باعث گرفتاری مردم و نارضایتی شدند انتخاب نشوند و افرادی که روحیه جهادی، تعهد و تخصص مرتبط در مدیریت داشته باشند به کار گماشته شوند.

وی گفت: وزیر 60 یا 70 ساله در دولت نمی تواند کاری را انجام دهد و باید حلقه بسته پیر و خسته مدیران و وزرای دولت شکسته شود و به مدیران جوان میدان کار داده شود.

وی افزود : برخی از اصلاح طلبان به دنبال سهم خواهی از دولت هستند اما باید دولت مختص یه گروه یا حزب خاصی نباشد زیرا که همه صلایق سیاسی در ان سهم دارند.

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه تنها راه نجات کشور و درمان اقتصاد، اقتصاد مقاومتی است اظهار کرد: دولت یازدهم در راستای رکود و مشکلات اقتصادی و همچنین در بحث فرهنگ و اموزش نتوانست مشکل را حل کند لذا باید افرادی شایسته که بتوانند مشکلات اقتصادی و فرهنگی را حل کنند انتخاب شود.

حجت الاسلام قیاسی در بخش پایانی خطبه های نمازجمعه به آغاز دهه کرامت و روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره کرد و با تبریک این ایام از برگزاری برنامه های ویژه در این ایام خبر داد.

وی با بیان اینکه دختران امروز مادران فردا هستند گفت: نوع پوشش و لباس هایی که در بازار وجود دارد و اکثرا با مدل های غربی تهیه شده و مورد استفاده دختران امروز است نمی تواند مادران آینده جامعه را پرورش دهد.

ارسال نظرات