خبرهای داغ:
مدیریت سرگروهها و متربیان صالحین خراسان جنوبی:
مدیریت سرگروهها و متربیان صالحین خراسان جنوبی گفت: تابستان امسال بیش از 20 هزار نفر در سطح استان به صورت میانگین از هر پایگاه ۳۰۰ نفر در طرح جوانه های صالحین شرکت نموده اند.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۳۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

حجت الاسلام رسولی پور مدیریت سرگروهها و متربیان صالحین خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: امسال در اکثر پایگاه های مقاومت بسیج طرح جوانه های صالحین فعالیت خود را در ایام تابستان در قالب کلاسهای تابستانی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه اولویت ویژه با حلقه های کودک و نوجوان است افزود: بیش از 20 هزار نفر در سطح استان به صورت میانگین از هر پایگاه ۳۰۰ نفر در این طرح شرکت نموده اند.

مدیریت سرگروهها و متربیان صالحین استان ادامه داد: کلاسها متنوع شامل روخوانی، حفظ ، مفاهیم قرآن، خیاطی، گلدوزی، کیف سازی، کامپیوتر، نقاشی وخطاطی، ورزشی و غیره است.

وی عنوان کرد: درهرپایگاه حدود۱۰ مربی فعالیت دارند که به صورت میانگین به ۲۰۰ مربی خواهدرسید.

رسولی پور با بیان اینکه در پایان شهریورماه با ارسال گزارشات و ثبت در سایت صالحین، پایگاههای موفق شناسایی می شوند افزود: در این زمینه در پایان طرح اردوهایی جهت تشویق بچه ها در سطح استان و چنانچه فعالیت پایگاهها ویژه باشد به مشهدمقدس برنامه ریزی شده است.

وی متذکر شد: چون هدف این طرح جذب حداکثری افراد به مسجد می باشد پر واضح است که هرچه مسئولین مساجد به بچه ها و متربیان بیشتر ارزش قائل شوند و تکریم شخصیت متربیان را داشته باشند قابل تقدیرهست.

مدیریت سرگروهها و متربیان صالحین استانی خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است با حضور نوجوانان، جوانان و کودکان در مساجد و مسئولیت دادن به این افراد ما به اهداف صالحین که احیای مساجد اسلامی است خواهیم رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها