خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی حضرت زینب(س):

طرح هجرت 3 راهی برای تزریق روحیه جهادی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) گفت: تابستان امسال یکصد نفر از دانش آموزان بسیجی در قالب طرح هجرت فعالیت خود را آغاز کرده اند.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۴۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

جهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با اشاره به آغاز طرح هجرت دانش آموزی در نهبندان اظهار کرد: یکی از برنامه های اثر گذار و خوب در راستای غنی سازی بهینه اوقات فراغت و حرفه آموزی دانش آموزان طرح هجرت است.

وی  فراگیری مهارت های کاری و تعامل گروهی ،شناسایی ظرفیت و تخصص دانش آموزان، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش، تقویت روحیه مشارکت پذیری، بهره گیری از توان فرهنگی، هنری و فکری دانش آموزان را از نتایج و اهداف این طرح برشمرد.

فرمانده حوزه دانش آموزی طرح هجرت 3 را طرحی برای تزریق روحیه جهادی ،خودباوری و شادابی دانست و خاطرنشان کرد:  یکی از بهترین و ارزشمندترین برنامه های عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی، تربیتی و تبلیغی برگرفته از منویات و تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری است.

جهانی یادآور شد: سال گذشته نیز بیش از 100 نفر از دانش آموزان در اردوهای 10 روزه در عرصه های رنگ آمیزی،مرمت بهسازی و زیباسازی،خیاطی، درو و میوه چینی به فعالیت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار