رئیس امورعمومی اداره کل فنی وحرفه ای استان:

برگزاری اولین دوره آموزش زبان تخصصی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان

دوره آموزش زبان تخصصی ویژه مربیان مراکز آموزشی وآموزشگاههای آزاد در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۶۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور عمومی اداره کل فنی وحرفه ای از برگزاری کلاس زبان تخصصی مربیان مراکز و مدیران آموزشگاههای آزاد که درامرتدریس فعالیت دارند خبر داد و گفت: این دوره با حضور 74 مربی از مراکز و 16 نفر از مدیران آموزشگاههای آزاد به مدت 3 ساعت روزهای پنج شنبه هر هفته دراداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان برگزار می شود که طول کل دوره 30 ساعت می باشد.

سلطانی افزود: تامین نیروی متخصص و ماهر برای اجرای هر برنامه ضرورتی اجتناب ناپذیر است که بدون توجه به آن سرمایه گذاری های مادی انسانی به هدر میرود.آموزش های فنی و حرفه ای در ارائه مهارت خاص به کارآموزان دارد و در محیطی مشابه به فضای واقعی کسب و کار انجام می شود و این آموزش ها فراگیران را برای ورود به بازار کار براساس نیاز و مهارت صنعت و تخصص مربوطه آماده می سازد.

وی در ادامه اظهار داشت: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و فرهنگ ایران به ویژه شتاب دهی به فرایند تولید امری بدیهی است و با در نظر گرفتن اینکه فراگیری زبان های خارجی امروزه به یک نیاز ضروری تلقی می شود.

و همچنین افزود پس از پایان دوره ، شرکت در آزمون و کسب امتیاز لازم از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گواهینامه ای به آنها اعطاء خواهد شد.

ارسال نظرات