دیدار فرمانده سپاه تنگستان با خانواده شهید جعفری+ تصاویر

بوشهرـ فرارسیدن سالروز شهادت محمد جعفری، فرمانده سپاه تنگستان از خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۷۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان در دیدار با خانواده شهید جعفری گفت: امیدوارم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از خانواده های آنان بتوانیم خون این انسان های بزرگوار را پاس داشته و از مهمترین دستاورد آن ها که انقلاب شکوهمند اسلامی است، به خوبی محافظت کنیم.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان اظهار داشت: همه خانواده شهدا افتخار کشور و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در واقع هر آنچه که ما هم اکنون از آن برخوردار هستیم به برکت خون شهدا و به برکت وجود خانواده های معظم شهدا می باشد.

وی افزود: زیارت خانواده شهدا و زیارت خانواده شهید جعفری افتخاری است که برای ما در ادامه دهنده راه شهید جعفری و روحیه بخش خواهد بود.

احمد حیدری خاطر نشان کرد: ادامه حیات انقلاب اسلامی در گرو حرکت در مسیر شهیدان، آرمان‌های امام خمینی(ره ) و اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه تنگستان در ادامه دیدار با خانواده شهید جعفری اظهار داشت: آنچه که نسل جوان ما را از دیگر جوانان دنیا متمایز می کند روحیه استشهادی و بصیرت و معرفت است که باعث می شود با زیرپاگذاشتن مرزهای جعرافیایی در دفاع از حریم ولایت و آرمانهای مقدس اسلام ناب محمدی(ص) در راستای حراست از مرزهای اعتقادی سر از پا نشناسند و به آرزوی دیرینه شان که شهادت در راه ولایت است نایل شوند.
 


وی تصریح کرد: اگر امروزه کشورهای اسلامی منطقه به نماد مقاومت و وحدت ادیان تبدیل شده و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را با چالش روبرو کرده‌اند، بدلیل الگوگیری از آرمان‌های انقلاب، اندیشه امام خمینی(ره) تبعیت از راه شهدا و راهبرد رهبر معظم انقلاب است.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه تحولاتی که در سوریه ایجاد شد به برکت خون شهدای راه ولایت است، تصریح کرد: امیدواریم تحولاتی که در منطقه رخ می دهد زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد و مردم جهان از زیر یوغ استکبار جهانی نجات یابند و می توان اثار این تحول را عراق سوریه لبنان و منطقه خاورمیانه مشاهده کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار