خبرهای داغ:
سرپرست حوزه مقاومت بسیج خواهران نهبندان:

طرح جوانه های صالحین عرصه ای برای رشد و تعالی بسیجیان

سرپرست حوزه مقاومت بسیج خواهران نهبندان گفت: طرح جوانه های صالحین در خصوص غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه ریزی شده و در سطح 3 پایگاه منتخب از خرداد تا شهریور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۷۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

جهانی سرپرست  حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا(س) نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هدف از طرح جوانه های صالحین را ارتقاء جذب و تشکیل حلقه های جدید صالحین و تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم دانست.

وی با اشاره به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان گفت: برنامه مناسب و ویژه بسیج برای این قشر طرح جوانه های صالحین است که در آن سعی می شود بسیجیان با برنامه های هدفمند آشنا شوند.

جهانی تصریح کرد: شجره طیبه صالحین برنامه مستمر بوده و به فصل یا زمان خاصی تعلق نداردو تابستان فرصتی است که با توجه به فراغت اکثر متربیان در شجره طیبه می توان با برنامه ریزی مناسب به غنی کردن این اوقات در جهت رشد و ارتقای متربیان تلاش نمود.

وی ادامه داد: برنامه های طرح جوانه های صالحین فعالیت های فرهنگی، هنری، مهارتی، آموزشی و ورزشی است که سعی شده به نیازهای نوجوانان و جوانان در هر سطحی توجه شود و یکی از اهداف این طرح خارج شدن شجره طیبه صالحین از تک بعدی بودن به چند بعدی بودن می باشد را محقق  کند.

جهانی خاطرنشان کرد: در جهت برگزاری مطلوب برنامه های این طرح چندین جلسه جهت چگونگی تقسیم کار و وحدت رویه و پیشبرد برنامه ها صورت گرفته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها