مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نهمین دوره آموزشی خط امام(ره) شهریور ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۴۳۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
علیرضا کیخا، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد طرح ولایت بسیج دانشجویی برای اولین بار خارج از استان و در مشهد مقدس برگزار شود و اردوگاه شهید کاوه به عنوان مکان برگزاری این طرح انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه در این طرح 200 بسیجی خواهر و برادر حضور دارند افزود: از این تعداد 110 نفر خواهر و 90 نفر برادر هستندکه از دوره های آموزشی این طرح بهره مند می شوند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این طرح از 18 شهریور آغاز و تا 28 شهریور ادامه دارد و در این مدت بسیجیان خواهر و برادرآموزش های لازم  با موضوع بصیرت افزایی و مباحث اعتقادی را فرا می گیرند و از برنامه های تفریحی، ورزشی و زیارتی بهره مند می شوند.
کیخا گفت: افراد شرکت کننده در این طرح پس از اتمام دوره به سمت فرماندهی پایگاهها، حوزه های بسیج دانشجویی و سرگروههای صالحین منصوب می شوند.
وی افزود: طرح ولایت بسیج با تربیت نیروهای انقلابی افرادی توانمند را پرورش می دهد که با اطاعت از ولایت فقیه در صحنه های مختلف دینی و اعتقادی حماسه آفرینی می کنند.

 

ارسال نظرات