در راستای اشتغالزایی:

افتتاح خط تولید جدید کارخانه بافت بلوچ

در اولین روز از هفته ملی مهارت خط تولید جدید کارخانه بافت بلوچ با حضور مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و بهزیستی استان و معاونین فرماندار و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان ایرانشهر به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۸۸۹۰۴۶۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان، محمد جهانتیغی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن بزرگداشت هفته ملی مهارت در تشریح این خبر گفت: خط تولید جدید کارخانه بلوچ با اشتغال 80 نفر از بانوانی که مهارتهای طراحی دوخت را در یک دوره فشرده 45روزه فراگرفته اند و برطبق تفاهمنامه ما با اداره کل بهزیستی مبنی بر معرفی کارآموزان آسیب دیده اجتماعی به بهره برداری رسید .
جهانتیغی افزود: یکی از مهمترین سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کمک به آسیب دیدگان اجتماعی است بر همین اساس همکاری ما با سازمان بهزیستی بسیار هدفمند و موثر است چرا که امروز نتیجه یکی از این همکاریها را که همانا اشتغالزایی برای 80 نفر از بانوان مددجوی بهزیستی که در مراکز فنی و حرفه ای مهارتهای لازمه را آموخته اند از نزدیک شاهدیم .
وی تصریح کرد: افتتاح این خط تولید مصداق برداشتن گام های استوار در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعال سال که اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گرفته است .
جهانتیغی اذعان کرد: تولید و اشتغال مستلزم حمایت مسئولان است و از این رو به همت سازمان بهزیستی و کارخانه بافت بلوچ طرح توسعه تجهیزات و نیروی کار این کارخانه را با هدف افزایش نیروی کار مهارت آموخته پیگیری خواهیم کرد .
وی همچنین از پیگیری سایر کارخانه های استان از جمله ناجی پوشش برای سفارش نیروی کار در استان خبر داد .
ارسال نظرات