فرمانده ناحیه ثارالله یزد همزمان باسالگرد پذیرش قطنامه 598مطرح کرد:
دهقان: از فرصتی که تا31 شهریوریعنی سالروز آغاز جنگ تحمیلی مانده، می طلبد که ما درباره چگونگی و آغاز جنگ، حوادث قبل و بعد از انقلاب و هدف آنهایی که جنگ را بر ما تحمیل کردند را برای جوانان و بسیجیان و نسل امروز روشن و مبرهن کنیم.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۱۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بمناسبت سالروز پذیرش قطنامه 598 توسط ایران وپایان جنگ تحمیلی فرمانده ناحیه ثارالله یزد در جلسه امروز شنبه در جمع کارکنان ناحیه ثارالله یزد مطالبی رابه همین منظور بیان نمود.

دهقان ضمن تبریک پیشاپیش آغاز دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) تامیلاد حضرت امام رضا (ع)دراین جلسه گفت: از فرصتی که تا31شهریور یعنی سالروز آغاز جنگ تحمیلی مانده می طلبد که ما درباره چگونگی و آغازجنگ، نسبت به آگاهسازی جوانان در مورد حوادث قبل از انقلاب و بعد از انقلاب وهدف آنهایی که جنگ را بر ما تحمیل کردند و اینکه ما در این زمینه چه هدفی را دنبال می کردیم را برای جوانان و بسیجیان ونسل امروز روشن و مبرهن کنیم.

وی گفت ما براحتی می توانیم با تحقیق در کتب شهداء این رویداد تاریخی رادنبال کنیم وخط ومشی خود را در جنگ تحمیلی برای جوانان ترسیم کنیم.

دهقان ادامه داد: اگر مامی خواستیم با امریکا رابطه داشته باشیم جنگ هشت ساله را ادامه نمی دادیم واین بخاطر این بود که هدف ما ترویج مظاهر دینی بوده و امریکا با حق کاپیتالاسیون نمی خواست ما ترویج دین اسلام بکنیم.

وی در ادامه بیان داشت : هدف و حضور آمریکا در کشورها مساوی است با فقر فرهنگی،اجتماعی وسیاسی وعقب ماندگی آن کشورها و انشاءالله دولت مردان ماهم این درایت را داشته باشند و دست از نفاق سیاسی بردارند و این قدر به سپاه هجمه وارد نکنند و بدانند که سپاه همیشه و در هر زمان و مکان بدون توقع به کمک دولتها آمده است و کمترین آن می توان به حضور بسیجیان در عملیات خنثی سازی و مبارزه با ویروس انفولانزای مرغی اشاره نمود.

دهقان در پایان برلزوم تبیین موضوعات جنگ تحمیلی در حلقه های صالحین و فراخوانی های حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج تاکید کرد و در ادامه افزود :جنگ برکتی برای مابود و در این جنگ فرق کسانیکه دنبال مال و پست مقام بودند وکسانیکه به فکر دفاع از کشور بودند و از جان ومال خود گذشتند مشخص شد.

ارسال نظرات