جلسه شورا قشر بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و اعضا شورا در حوزه مقاومت قاسم ابن الحسن (ع) بافق برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۱۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، جلسه شورا قشر بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و اعضا شورا در حوزه مقاومت قاسم ابن الحسن (ع) بافق برگزار گردید.
در این جلسه " دهقان" فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی قاسم ابن الحسن(ع) در مورد اهمیت و ضرورت تشکیل بسیج گفت: هر کشوری که منابع و دارایی های ارزشمندی داشته باشد که چشم دشمنان طمع به آن داشته باشند موجب بیداری ملت ها علیه ظالمان و ستمگران شود یقینا دشمنانی خواهد داشت که از هر فرصتی برای از پای در آوردن چنین کشوری تلاش می کنند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران ابتدا رژیم شاهنشاهی را در ایران به رهبری امام راحل از بین برد و دست طمع کاران را از منابع این کشور کوتاه کرد و از ابتدا تا کنون همچون خاری در چشم دشمنان ایران باقی مانده است و تا زمانی که این انقلاب متکی به اسلام و حضور فعال شما دانش آموزان در صحنه باشد هیچ آسیبی نخواهد دید اما این امر به منزله عدم طمع دشمنان نخواهد بود.
دهقان خاطر نشان کرد: دشمن از هر دریچه که نتواند به این نظام و انقلاب صدمه وارد نماید نفوذ خواهد کرد و شما دانش آموزان باید هشیار باشید تا با آگاهی خود و بعد افراد ، اطراف خود را نفوذ و از هجمه دشمن جلوگیری نمایید.


ارسال نظرات