خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در طول چهار سال گذشته ۲۴ پروژه با زیربنای ۹۰ هزار مترمربع و دو پروژه از طریق ماده ۲۷ به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۲۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
واگذاری ۲۴ پروژه ورزشی استان همدان به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، رسول منعم در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان نهاوند اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته ۲۴ پروژه با زیربنای ۹۰ هزار مترمربع و دو پروژه از طریق ماده ۲۷ به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شد.

وی افزود: در بحث خیرین ورزشکار، در سال گذشته دو پروژه در روستاها توسط این خیرین تکمیل و به بهره‌برداری رسید و امسال هم یک پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سال گذشته در بحث اجرای ماده ۲۷ دو پروژه واگذار و افتتاح شد و امسال نیز یک پروژه و امروز هم امید است به دستور دکتر سلطانی‌فر بتوانیم هرچه زودتر شاهد افتتاح پروژه استخر شهرستان نهاوند باشیم .

وی ابراز داشت: شهرستان نهاوند مهد ورزش‌ها و رشته‌های ورزشی سنگ‌نوردی، جودو، ووشو و دیگر رشته‌ها است که قطعاً یکی از فصل‌ها و زیرشاخه‌هایی که می‌تواند کمک به رشد و توسعه آبادانی، زیرساخت‌های ورزشی است.

منعم خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم عنایاتی که دولت دارد شاهد توفیقات بیشتر در عرصه قهرمانی و پهلوانی در شهرستان نهاوند باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات