بدحجابی و بی عفتی به نوعی حربه دشمن برای تخریب جایگاه زن در اسلام است.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۲۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
امام جمعه موقت لیکک در خطبه های نماز امروز شهر گفت: بدحجابی نقشه دشمنان برای تخریب جایگاه زن دراسلامبرخلاف دیدگاه اعراب جاهلیت نسبت به زنان و دختران، زن در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و دختران رحمت الهی هستند.
حجت الاسلام محمد مهدی ویسی نژاد امام جمعه موقت شهر لیکک در خطبه های امروز این شهر بر حفظ حجاب اسلامی در مدارس و توجه بیشتر آموزش و پرورش به این مقوله به عنوان تهدید جدی در شهرستان تاکید کردند.
حجت الاسلام ویسی نژاد افزود: نصب جمله حجاب الزامی است به کجای دین لطمه می زند؟  مردم باید برای حفظ حجاب امر به معروف و نهی از منکر کنند.
امام جمعه موقت شهر لیکک با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، گفت:حضرت معصومه(س) تجلی حضرت زهرا(س) است و زنان و دختران ما باید برای حفظ عفاف و حجاب از آن حضرت تاسی جویند.
وی افزود:برخلاف دیدگاه اعراب جاهلیت نسبت به زنان و دختران، زن در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و دختران رحمت الهی هستند.
امام جمعه موقت شهر لیکک در ادامه از تمامی نهادها و ارگانهای کشور خواست، نسبت به امر حجاب و عفاف بی تفاوت نباشند و با امر به معروف و نهی از منکر از حجاب و عفاف زنان و دختران، صیانت کنند.
ویسی نژاد خطاب به مسئولان آموزش و پرورش هم گفت: به کجای دین لطمه می خورد که در مراکز آموزشی ما جمله"حجاب الزامی است" نصب شود.
وی افزود: مراکز درمانی کشور نسبت به رعایت حجاب و عفاف بی تفاوت نباشند و از مومنین به خصوص سالمندان در جامعه انتظار می رود مردم را نسبت به رعایت حجاب امر و نهی کنند.
امام جمعه موقت شهر لیکک ترویج بدحجابی و بی عفتی را از نقشه های شوم دشمن خواند و گفت:در گذشته هم رضاخان قلدر می خواست با کشف حجاب و کشیدن چادر از سر زنان و دختران و عمامه از سر علما، عفاف و حجاب را از بین ببرد.
ویسی نژاد افزود:در حال حاضر هم عده ای به روش های دیگر در حال حمله به علما و حجاب و عفاف هستند.
وی در پایان گفت:مسئولان ما باید با هر چه در توان دارند برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه کوشش کنند.

ارسال نظرات