پيش ثبت نام کد رشته های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل آغاز شد

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل گفت: پيش ثبت نام کد رشته های این مرکز در دو مقطع كارداني و كارشناسي از 25 تیرماه جاری شروع شده است.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۸۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سلیم پناهی با اعلام این خبر افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل در نیمسال اول سالجاری در 9 کد رشته، بدون کنکور پذیرش دانشجو خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با موافقت دانشگاه جامع علمی کاربردی، این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌هاي حسابداری، شبکه های کامپیوتری، فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مربی پیش دبستانی و امور فرهنگی و در مقطع کارشناسی در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات، شبکه های کامپیوتری و حسابداری دانشجو پذیرش خواهد کرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل از تحصیل 400 نفر در این مرکز خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 3 کد رشته جدید در این مرکز ایجاد گردید و امسال نیز با برنامه­ریزی انجام شده 2 کد رشته جدید در حوزه صنعت و خدمات ایجاد شده است.

پناهی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به این مرکز واقع در شهرک کارشناسان، فاز 3، میدان شفا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 13-33749512 تماس حاصل نمایند.

وی افزود: دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل در طول تحصیل می‌توانند از وام دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان بهره‌مند شوند و در صورت اتمام موفقیت آمیز دوره تحصيلي، مدرك رسمي مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دریافت نمایند.
 
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: صغرا جوادی
ارسال نظرات
آخرین اخبار