فراگیران اولین دوره آمادگی آزمون EPT مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 1 جهاددانشگاهی اردبیل موفق به کسب امتیاز لازم در این آزمون شدند.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۸۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، مدیر گروه زبان انگلیسی مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 1 جهاددانشگاهی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: ۵ نفر از ۱۰ شرکت کننده اولین دوره آمادگی آزمون EPT این مرکز توانستند نمره قبولی را در این آزمون که جمعه 23 تیرماه در کشور برگزار شد کسب کنند که این موفقیت، افتخاری برای جهاددانشگاهی محسوب می شود.

امید علاف اکبری به کسب نمره 85 از مجموع 100 امتیاز این آزمون توسط یکی از فراگیران این دوره اشاره و تصریح کرد: این آزمون جهت آمادگی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی جهت شرکت در آزمون جامع و دفاع از پایان نامه برگزار می‌گردد.

وی اضافه کرد: دانشجویان دوره دکتری در صورت دارا نبودن مدرک این آزمون با نمره تعیین شده توسط دانشگاه آزاد، موظف به شرکت در آزمون EPT و کسب حداقل نمره قبولی که ۵۰ از صد است می باشند.

علاف اکبری با اشاره به اینکه این آزمون به صورت ماهانه در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار می شود خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی، دوره EPT با توجه به روند آزمون مذکور، طراحی و تدریس می‌گردد و هم اکنون دومین دوره آن در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 1 جهاددانشگاهی اردبیل در حال برنامه ریزی برای برگزاری دوره آمادگیMSRT که مختص متقاضیان تحصیل در دانشگاه های دولتی است و نیز آزمون زبان MHLE برای داوطلبان گروه علوم پزشكي می باشد.

علاف اکبری خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته در گروه زبان مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 1 جهاددانشگاهی اردبیل سعی می شود امکان ارائه خدمات برای تمام متقاضیان این گروه فراهم شود.

 

خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: صغرا جوادی
 
ارسال نظرات