مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین افتتاح طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی(دانش آموزان دختر) استان، خطاب به دانش آموزان شرکت کننده با بیان اینکه بسیج همواره افق های روشنی را برای انقلاب ترسیم کرده است، گفت: دانش آموزان و مسئولان همگی مسئول هستیم این نظام را به آیندگان بسپاریم.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۸۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی با تاکید به اینکه امام راحل و شهدا انقلاب را معنا بخشیدند و ماندگار کردند، افزود: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی امانت است و باید در جهت استمرار و حرکت انقلاب به سمت آرمان ها گام برداریم.

وی تاکید کرد: امروز دانش آموزان باید با جهاد علمی و اجتماعی و با برنامه ریزی درست در این راستا در برابر دشمنان بایستیم و در مسیری حرکت کنیم که انقلاب ترسیم کرده است.

پاشایی صدور انقلاب را با بستر فرهنگی و کارهای فرهنگی مهم ترین راه برای تداوم و استمرار انقلاب خواند و اظهارداشت: برای پایداری انقلاب با خلاقیت و نوآوری پاسخ دشمنان را داد چراکه دشمن همواره نظام و انقلاب را هدف خود قرار داده است.

طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی(یادبود شهدای مدافع حرم) عصر روز گذشته ویژه دانش اموزان دختر آذربایجان شرقی در اردوگاه الغدیر آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

 
ارسال نظرات