خبرهای داغ:

80 اثر به بخش نمایشگاهی جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز راه یافت

دبیر تخصصی هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی تبریز از راهیابی ٨٠ اثر به بخش نمایشگاهی این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۹۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی فائزی افزود: این آثار از مجموع سه هزار و ٤٥٠ قطعه آثار رسیده از ٤٩٤ هنرمند عکاس از 30 استان کشور به دبیرخانه این جشنواره انتخاب شده است.
وی اظهار کرد: هیات داوران جشنواره در راستای ارزیابی آثار در بخش زیارت ٢٤ اثر، در بخش معماری ٢٤ اثر، در بخش خلاقه ١٣ اثر، در بخش امامزادگان استان ٧ اثر و در بخش ویژه جشنواره ١٢ اثر را به مرحله نمایشگاهی این جشنواره انتخاب کردند.
دبیر تخصصی هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی تبریز یادآوری کرد: کمال الدین شاهرخ، میرعباس میرهاشمی، رومین محتشم، محمدرضا امتنانی و کمال شب خیز داوری این جشنواره را بر عهده دارند.
فائزی، ادامه داد: سعید فلاح فر به عنوان ناظر جشنواره داوری هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی را بر عهده دارد.
هفتمین جشنواره سراسری عکس رضوی از سری برنامه های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که پنجم مرداد جاری در تبریز برگزار می‌شود.
این جشنواره همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(شاهچراغ)(ع) و همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.
اهداف این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، ادبی مذهبی مرتبط با سیره پاک ائمه‌ معصومان به ویژه حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی، هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده تر آن است.
این جشنواره سراسری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری شورای فرهنگ عمومی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان شرقی، انجمن هنر عکاسی، انجمن سینمای جوان- دفتر تبریز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری عکس رضوی پنجم مرداد در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها