تقسیم سود 15تومانی برای هر سهم بانک انصار/ فعالیت درخشان بانک انصار در بازار سرمایه

مدیرعامل بانک انصار گفت: در سال 95 در تمام طول سال تنها 7 روز کاری سهام بانک انصار در بازار سرمایه معامله نشده است و این نشان از پویایی بانک در بورس دارد. البته اگر ما همچون بسیاری از بانک‌ها در نوسانات بازار سرمایه نماد بانک را می بستیم، امروز وضعیت بسیار بهتری داشتیم.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۹۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر آیت الله ابراهیمی مدیر عامل بانک انصار در مجمع عادی عمومی سالیانه این بانک که عصر روز گذشته برگزار شد، با اشاره به دستاورد های بانک انصار در سال 95 اظهار داشت: هم اکنون رتبه نخست بانک های خصوصی در حوزه سپرده های قرض الحسنه و سپرده های جاری در اختیار بانک انصار است.

وی با بیان اینکه بانک انصار ششمین بانک خصوصی کشور در حوزه جذب منابع است افزود: کسب چنین رتبه ای در حالی بود که ما برای جذب منابع مورد نیاز با هیچ بانکی همراه نشدیم.

مدیر عامل بانک انصار در ادامه به خدمات اجتماعی این بانک اشاره کرد و گفت: تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی توسط بانک، طرح "حاتم کارت" که مختص خرید کالای ایرانی است و طرحی در حمایت از مصرف کننده و تولید کننده می باشد از جمله خدمات اجتماعی بانک انصار است.

وی ادامه داد: در سال 95 با مجوزی که سهامداران بانک به ما دادند در راستای خدمات اجتماعی توانستیم حدود 600 محکوم به حبس را از گرفتار شدن در زندان ها نجات دهیم و این از افتخارات بانک انصار است.

ابراهیمی با اشاره به روند رو به رشد ارزش سهام بانک انصار در بورس گفت: در سال 95 در تمام طول سال تنها 7 روز کاری سهام بانک انصار در بازار سرمایه معامله نشده است و این نشان از پویایی بانک در بورس دارد. البته اگر ما همچون بسیاری از بانک‌ها در نوسانات بازار سرمایه نماد بانک را می بستیم، امروز وضعیت بسیار بهتری داشتیم اما از آنجا که بانک انصار بیش از 100هزار سهامدار دارد، برای دفاع از حقوق سهامداران اجازه چنین کاری را ندادیم.

در ادامه پس از ارائه گزارش عملکرد بانک انصار در سال 95، با رای و نظر سهامداران، برای هر سهم 150 ریال معادل 15 تومان سود تقسیم شد.
همچنین پاداش هیات مدیره بانک همچون سال گذشته 150 میلیون تومان در نظر گرفته شد.
ارسال نظرات