به منظور مسجد محوری اجرا شدن برنامه های بسیج جلسه هم اندیشی با فعالین مساجد شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۵۹۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، به منظور مسجد محوری اجرا شدن برنامه های بسیج جلسه هم اندیشی با فعالین مساجد شهرستان مهریزبا حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز و مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

"سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز" در این جلسه بیان داشت : صراط مستقیم در تراز انقلاب اسلامی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب کاملا مشخص شده است.ایشان با طرح این سوال که نقش ما در هدف گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی چیست ؟ اظهار داشت: باید نگاه ما ، نگاه اثر بخشی به تراز انقلاب اسلامی باشد .

وی گفت : دو مقوله بسیار مهم از صدر اسلام تاکنون که متاسفانه امروزه مقداری کم رنگ شده است دشمن شناسی و جریان شناسی است که باید در مساجد ما به این موضوعات پرداخته شود.

سلمانی با تشبیه جریان انقلاب اسلامی به آب زلال گفت: آب زلال وقتی حرکت می کند از هر مانعی که در مسیر آن قرار بگیرد به هر ترتیب عبور خواهد کرد و به مسیر ادامه خواهد داد و ما باید با روشنگری موانع بر سر راه انقلاب را برای آحاد مردم تبیین نماییم و جریانی که امروز در مقابل ولایت فقیه قرار گرفته ، جریان لیبرال و سکولار است.

وی افزود: ما باید روحیه مطالبه گری را در مردم افزایش دهیم و همچنین به مطالبات آنان پاسخ داده شود.

سلمانی گفت: از نخبگان شهرستان باید در مساجد استفاده شود.

ایشان همچنین اظهار داشت: امروز باید صدای مظلومیت مردم بحرین در مساجد ما شنیده شود.

در پایان "سیدهدایت بنی فاطمه" مسئول جدید ستاد نماز جمعه شهرستان مهریز گزارشی از عملکرد دو ماهه اخیر ستاد ارائه نمود و از عموم مردم و دلسوزان شهرستان دعوت نمود که جهت اجرای هرچه با شکوه تر برگزار شدن نماز جمعه و برنامه های فرهنگی شهرستان نظرات و پیشنهادات خود را به ستاد گزارش نمایند.

ارسال نظرات