خبرهای داغ:
تریبون نماز جمعه لنجان

تیتر خطیبان نماز جمعه شهرستان لنجان /انتخاب وزارای کار آمد و انقلابی و پایبندی به نظام و انقلاب

دولت دوازدهم وزرای انقلابی انتخاب کند/دولت به یاوه گویی های آمریکا پاسخی کوبنده دهد/فریب مکر آمریکا را نخورید/بصیرت، سلاح مقابل نفوذ دشمن/لزوم انتخاب وزرای جهادی درکابینه دوازدهم/روحانی وزرایی انقلابی و کارآمد را معرفی کند/اشتباه راهبردی دولت برجام را به خسارت محض تبدیل کرد/فتح الفتوح آقایان پوچ از آب در آمد
کد خبر: ۸۸۹۰۶۲۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰

امام جمعه زاینده رود

دولت دوازدهم وزرای انقلابی انتخاب کند/دولت به یاوه گویی های آمریکا پاسخی کوبنده دهد

امام جمعه زاینده رود

لنجان_امام جمعه زاینده رود گفت:از دولت می‌خواهیم به یاوه گوئی های دولت آمریکا جواب دندان شکن دهد و در برابر تحریم های جدید آمریکا عکس العمل قاطع و شایسته را از خود به نمایش بگذارند نیاز است دولت در انتخاب وزرای دولت دوازدهم، اسلامی و ارزشی عمل نماید.

 
امام جمعه ورنامخواست

فریب مکر آمریکا را نخورید/بصیرت، سلاح مقابل نفوذ دشمن

امام جمعه ورنامخواست

لنجان_امام جمعه ورنامخواست گفت: یکی از پند هایی که از کودتای ۲۸ مرداد می توان آموخت این است که اگر مردم در صحنه و در همه عرصه ها حضور همیشگی و دائمی نداشته باشند ممکن است با یک حرکت کوتاه دستاوردهایی که حاصل تلاش و مجاهدت های شهدا و ایثارگران بوده از بین برود.

 وی ادامه داد: کودتای ۲۸ مرداد نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست، لذا باید گفت بصیرت و درک عمیق خواص از مهمترین شرایط زمان است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
 

امام جمعه باغبادران

اشتباه راهبردی دولت برجام را به خسارت محض تبدیل کرد/فتح الفتوح آقایان پوچ از آب در آمد

امام جمعه باغبادران

لنجان_امام جمعه باغبادران گفت:به تعبیر رهبر انقلاب وضع هر گونه تحریم نقض برجام است وباید سریعا فعالیتهای برجام متوقف شود، متاسفانه امریکا همواره بد عهد بوده و این بد عهدی بار دیگر تکرار شد و این در حالی است که رهبر حکیم انقلاب بارها این مسئله را تذکر داده بودند اما گوش شنوایی نبود.

وی متذکر شد: اگر دشمن زمانی برجام را امضا کرد و الان به وعده های خود عمل نکردند به این امید امضا کردند که بتوانند به اهدافشان برسند اگر در غالب قراردادهای مختلف دنبال چپاول ثروت کشور هستند اینها دنبال بر اندازی نظام با جنگ نرم هستند.

فرهنگ تاکید کرد: انتظار ما از مسئولان این است که در بستن قرار داد ان هم با غولهای   بزرگ اقتصادی شفاف سازی کنند و اجازه بدهند کارشناسان نسبت به این امر نظر بدهند.

 

امام جمعه چرمهین:

لزوم انتخاب وزرای جهادی درکابینه دوازدهم/روحانی وزرایی انقلابی و کارآمد را معرفی کند

امام جمعه چرمهین

امام جمعه چرمهین با اشاره به لزوم انتخاب وزرای جهادی در کابینه دوازدهم، گفت: با توجه به نزدیکی تشکیل دولت دوازدهم از رئیس جمهور منتخب می خواهیم در انتخاب همکاران و وزرا نهایت تلاش را برای انتخاب افرادی کار امد، انقلابی ، تلاشگر بنماید تا شاهد باز شدن گره های اقتصادی در زندگش مردم باشیم.

امام جمعه زرین شهر:

ملاک در انتخاب وزرا کارآمدی وپایبندی به آرمان‌های انقلاب باشد نه وابستگی به گروه‌های سیاسی

امام جمعه زرین شهر

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت:روز های تشکیل کابینه دولت دوازهم است، دولت شدیداً مراقب باشد در انتخاب وزیران دچار سهم خواهی و جناح بازی، باند بازی نشود و ورزای کابینه، مؤمن بودن، متدین بودن به انقلاب وارزش های انقلاب، فعال بودن در میدان خدمت،جوان بودن و رمق کار داشتن،متخصص ...بودن مورد توجه قرار گیرد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار