مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور:
احمد رحیمی‌زاده با اشاره به راه‌های ارتباطی مردم با راهیان نور گفت: مهمترین کانال ارتباطی ستاد مرکزی راهیان‌نور با جامعه مخاطب خود، سامانه ملی راهیان‌نور به شماره 096313 است.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۲۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،«احمد رحیمی‌زاده» مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور اظهار داشت: سیاستگذاری، هدایت، حمایت و پشتیبانی از حماسه عظیم فرهنگی راهیان نور وظیفه و ماموریت ستاد مرکزی راهیان نور کشور است که در همین راستا در طول سال اقدامات متنوعی صورت می‌گیرد.

وی افزود: روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان‌نور موظف به ایجاد ارتباط با مخاطبین و علاقمندان به فرهنگ دفاع مقدس و همچنین تبیین سیاست‌های اتخاذ شده مجموعه است.

مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان‌نور با اشاره به حضور راهیان‌نور در استان‌های غرب و شمال غرب گفت: یکی از وفادارترین اقوام ایرانی، مردم کُرد زبان هستند که در طول ۳۷ سال گذشته، به ویژه دهه اول انقلاب وفاداری خود را به اسلام و انقلاب نشان داده‌اند.
 
وی بیان داشت: مردم این خطه هرگز حاضر به تمکین و تسلیم در مقابل ایادی آمریکا نشده‌اند و این منطقه را بارها از لوث وجود ضدانقلاب پاکسازی کرده‌اند که در این رابطه حماسه‌های بی نظیری توسط این مردم شکل گرفته است که ضرورت دارد مردم ما بویژه نسل جوان با این حماسه‌ها به عنوان برگ‌های زرین تاریخ انقلاب آشنا شوند.

 
وی افزود: حضور مردم سراسر کشور در یادمان‌های این خطه، بستری برای بیان حماسه‌های صورت گرفته در مناطق غرب و شمال غرب کشور و تحکیم ارتباط و تعمیق عواطف با مردم مقاوم کردستان است.   

 
رحیمی زاده گفت: روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان‌نور در جهت تکریم زائران و اطلاع‌رسانی دقیق عملکرد این مجموعه‌، فعالیت‌های گسترده‌ای را سر و سامان داده و تلاش خود را کرده است که با استفاده از ابزارهای رسانه از جمله پایگاه اطلاع رسانی راهیان‌نور، خبرگزاری دفاع مقدس و شبکه‌های مجازی در راستای اطلاع راسانی، سیاست‌ها و برنامه‌های این راهیان‌نور نقش ایفا کند.

جهاد رسانه‌ای شهید رهبر

رحیمی‌زاده حضور خبرنگاران افتخاری راهیان‌نور در قالب طرح رسانه‌ای شهید رهبر را اتفاق مهم رسانه در سال‌های اخیر درباره راهیان نور دانست و افزود: بیش از هشتاد خادم شهدا در عرصه رسانه در پنج بازه ده روزه به یادمان‌های دفاع مقدس غرب و شمال غرب کشور اعزام می‌شوند. جهاد رسانه‌ای شهید رهبر از 20 تیرماه 1396 در شهر سنندج  فعالیت خود را آغاز کرد و ضمن فعال نمودن مرکز رسانه‎ای و ایجاد استودیو، زمینه حضور متولیان و مجریان راهیان‌نور غرب و شمال غرب کشور را برای بیان فعالیت‌ها و اقدامات ایجاد کرده است.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور ادامه داد: در حال حاضر با تعاملی که بین مجموعه روابط عمومی‌های راهیان‌نور در قرارگاه‌های سپاه، بسیج، ارتش، ناجا، جهاد و حوزه‌های علمیه وجود دارد، برنامه ریزی خیلی خوبی صورت گرفته که راه اندازی ستاد خبری راهیان‌نور در استان‌های میزبان از جمله این اقدامات است که طی چند روز آینده شاهد فعالیت این ستادها خواهیم بود.

مرکز چند رسانه‌ای راهیان‌نور

رحیمی‌زاده درباره برنامه‌های امسال روابط عمومی و امور بین‌الملل راهیان نور گفت: در کنار جهاد رسانه‌ای شهید رهبر، مرکز چند رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان‌نور با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خودجوش، از خادمین متخصص شهدا راه اندازی شده که مهترین هدف این مرکز، تولید محتوای رسانه‌ای مخصوص راهیان‌نور غرب و شمال غرب است که امیدوارم با این اقدام، قدمی در راه شناساندن شهدا و حماسه سازان بومی و نشان دادن دلدادگی مردم کُردنشین به انقلاب اسلامی برداشته شود.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان‌نور کشور اظهار داشت: امیداوریم راهیان‌نور غرب و شمال غرب همانگونه که مسئولان محترم ستاد مرکزی در نیروهای مسلح و دولت تلاش دارند به این نتیجه ختم شود که شاهد تقویت انقلاب اسلامی و آشنا کردن مردم با هنجارهای مطلوب دفاع مقدس و تبدیل آن به رفتار در متن جامعه باشیم.

طرح شهید آوینی

وی حمایت از حضور مستندسازان را در یادمان های دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه‌های امسال روابط عمومی و امور بین‌الملل دانست و عنوان کرد: حضور مستندسازان، تصویربرداران و عکاسان خودجوش مردمی در کنار خادمینی که هر ساله به عشق شهدا در مناطق حضور پیدا می‌کنند در قالب «طرح شهید آوینی» ساماندهی شده تا با حضور در یادمان‌ها بتوانند گوشه‌ای از حماسه‌های این مناطق را پوشش داده و منعکس کنند.

باشگاه مخاطبین راهیان‌نور

رحیمی‌زاده افزود: روابط عمومی راهیان‌نور با دل‌های عاشق سروکار دارد. دل‌هایی که به سبب اینکه مشاهد و معارج شهدا را از خودشان می‌دانند روحیه پرسشگری بالایی دارند و با دقت و حساسیت، عملکرد بخش‌های مختلف این ستاد را دنبال می‌کنند. از همین رو روابط عمومی چنین مجموعه‌ای نیز با چنین رسالت خطیری روبروست و در همین راستا اقدام به تشکیل «باشگاه مخاطبین راهیان‌نور» گردیده است که همه مردم ما می‌توانند در این مجموعه بزرگ عضو شوند.
 
ویژه برنامه‌ها

رحیمی زاده خبر داد: پنجم مرداد ویژه برنامه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در یادمان این عملیات در چهارزبر کرمانشاه، چهاردهم مرداد بزرگداشت عملیات نصر7 در یادمان بلفت شهرستان سردشت، مراسم بزرگداشت شهدای منطقه عملیاتی حاج عمران، پانزدهم مرداد در یادمان تمرچین شهرستان پیرانشهر و برگزاری مراسم روز عرفه در یادمان‌ های دفاع مقدس سراسر کشور از مهم ترین ویژه برنامه‌های راهیان‌نور در تابستان جاری خواهد بود.

 

ارسال نظرات