خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان گفت: مسئولین ما در هر پستی که باشند مقامی جز خدمتگذاری و نوکری مردم ندارند لذا باید مدال خادمی که امام راحل در اول انقلاب طراحی و به سینه همه مسئولین زد را به گردن آویزند.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۶۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ سید موسی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان شامگاه دیشب در مراسم یادواره شهدا مدافع حرم در جمع گروه های جهادی بسیج دانشجویی که در روستای گل تپه در دهستان باغلی مرامه گنبد برگزار شد، اظهار کرد: شهدا اولیا و برگزیدگان خاص خداوند هستند که دری از درهای بهشت به روی آنان باز و صاحب مقام شده اند.

وی گفت: وقتی وصیتنامه شهدا را می خوانیم می ببینم که شهدا حول موضوعات حفظ نظام و انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه سخن گفته اند که چه مقدار ولایت فقیه و اطاعت از رهبری در اقتدار این نظام موثر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان افزود: سومین چیزی که شهدا بعد از این دو موضوع به آن تاکید کردند مسئله حجاب است. انگار آنان می دانستند که جامعه ما گرفتار چه مشکلاتی می شود.

حسینی در ادامه بیان داشت: تمام برنامه ریزی های اندیشمندان غربی و دشمنان انقلاب و اسلام  برای انداختن ستون خیمه اسلام یعنی رهبر معظم انقلاب است آنان همچنین حجاب را در سرتاسر جمهوری اسلامی به منزله پرچم این نظام می دانند و در تلاش اند تا با براندازی چادر از سر زنان پرچم کشورمان را پایین بیاورند.

وی با تاکید به اینکه خواست شهدا این است تا دشمن شادکن نباشیم گفت: مسئولین باید بدانند در هر مقام و منزلتی که هستند، گفتار، رفتار و عملکردشان نباید به گونه ای باشد که دشمنان را شاد و آنان را به سرنگونی این انقلاب امیدوار نمایند.

* تاریخ تنها در جهاد و شهادت قابل تکرار است

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تاریخ تنها در جهاد و شهادت و مقاومت  قابل تکرار است، بیان داشت: تاریخ رقم می خورد و این چیزی نیست جز اینکه بدانیم مدرسه ای داریم به نام کربلا و کلاس درسی به نام عاشورا لذا هنوز آن صحنه ها در حال تکرار است و خانواده ها فرزندان خود را چنان تربیت می کنند که در مقابل تکفیری ها حماسه می آفرینند.

حسینی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم متعلق به یک محله یا یک شهرنیستند بلکه متعلق به تمام جهان اسلام اند لذا زیبایی هایی به برکت خون شهدای مدافع حرم رقم خورده که باید راویان و روضه خوانان بیایند و روضه مدافعین حرم را بخوانند تا نسل های آینده بدانند این شهدای مظلوم چه رشادت ها و ایثار گری ها کردند که اگر غیر از این بود به فرموده مقام معظم رهبری باید الان در کرمانشاه،اصفهان و تهران و ... می جنگیدیم.

وی افزود:در حادثه تهران دیدید که خون آشام ها و این گرگ های بد صفت چطور ملت ما را به رگبار بستند که اگر شهدا، رزمندگان و خانواده هایشان نبودند امروز دشمن به راحتی وارد مرزهای جمهوری اسلامی می شد لذا این ایستادگی است که دشمن را هزاران کیلومتر دورتر از مرز ها از بین برده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: استکباری که برنامه دیده بود با تولید داعش استقلال جمهوری اسلامی را به شکست بکشاند امروز استدلالهایش با شکست مواجه شده است.

* محرومیت زدایی توفیقی است که خداوند به گروه های جهادی عنایت کرده است

حسینی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه حضور گروه های جهادی در مناطق مرحوم برای محرومیت زدایی توفیقی است که خداوند به این گروه ها عطا کرده، گفت: باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدمت‌رسانی به مردم را که جوهره و فرهنگ اصلی انقلاب اسلامی است، نصیب ما شده است.

وی ادامه داد: امام راحل در سال 66 خطاب به حجاج اظهار داشت که محرومیت زدایی عقیده و راه و رسم زندگی ماست و جهان خواران ما را در این مورد آرام نگذاشته و برای ناکارامدی دولت و دستندکاران حلقه محاصره را تنگتر کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: مسئولین بدانند محرومیت زدایی و ورود به این عرصه این است که، در مقابل دشمنی که تا بن دندان مسلح ایستاده مبارزه و تمام نقش هایشان را نقش بر آب کنیم.

حسینی افزود: امام (ره) شاه بیت محرومیت زدایی را اینگونه سراییده که جهانخواران از شهادت طلبی و ایثارگری ما واهمه داشته و در هراسند لذا کشور ما هرقدر به طرف فقرزدایی و دفاع از محرومین حرکت کند امید جهانخوران از ما قطع و گرایش ملت های جهان به اسلام زیادتر می شود .

وی با اشاره به اینکه امام خود را خدمتگذار مردم می دانست بیان داشت: مسئولین ما در هر پستی که باشند مقامی جز خدمتگذاری و نوکری مردم ندارد لذا باید مدال خادمی که امام  راحل در اول انقلاب طراحی و به سینه همه مسئولین زد را به گردن آویزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها