خبرهای داغ:
امام‌ جمعه نجف‌آباد:

کابینه جدید دولت جوان و متخصص باشد

امام‌ جمعه نجف‌آباد گفت: این روزها در آستانه تشکیل کابینه جدید دولت هستیم که در این زمینه از افرادی قوی و جوان و متخصص استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۶۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به تحولات منطقه به‌خصوص یورش رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی اظهار کرد: آنچه امروز در منطقه تحت عنوان وحدت غربی، عبری و عربی شاهد هستیم، تنها برای نابودی و بلعیدن ملت‌ها و عهدشکنی است و اگر امروز دشمنان علناً وارد صحنه شده‌اند نه همانند قدیم در پشت پرده باشند، چون نابودی خودشان را می‌بینند که به آخر خط رسیدند.

وی در ادامه افزود: یورش دوباره رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی و شهادت و دستگیری فلسطینیان به خاطر توطئه آن‌ها برای مسجدالأقصی است و باید بدانند که این انتفاضه‌ها هیچ‌گاه تمام نمی‌شود و شور و حرکت مردم است که شکست‌خورده نهایی خود این متجاوزان هستند.   

امام‌جمعه نجف‌آباد، با اشاره به‌روزهای پایانی دولت، و تشکیل کابینه جدید گفت: این روزها در آستانه تشکیل کابینه جدید دولت هستیم که لازم است در این زمینه از افرادی قوی و جوان و متخصص استفاده شود.

وی در ادامه بیان داشت: مشکل اصلی امروز جامعه، بحث اقتصاد و اشتغال است و سعی شود در این دو ضرورت افرادی شایسته‌ای به خدمت گماشته شود و هم‌چنین آغاز دور جدید شوراها و انتخاب شهردار نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و مسؤولین در همه برنامه باید بدانند که تصمیم و انتخاب‌هایشان برای همیشه در تاریخ می‌ماند.

حسناتی با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد کریمه اهل‌بیت(س) و نام‌گذاری این روز به نام دختر، درباره جایگاه دختران در بدنه جامعه یادآور شد: دختران ابزار عزت و شرف جامعه هستند و باید در محیط خانواده به چنان جایگاهی برسند که با عزت و کرامت در جامعه زندگی کنند.

وی در پایان با اشاره به برپایی بیش از 800 نماز جمعه در کشور تصریح کرد: نماز جمعه زمینه عزت، وحدت، شوکت، تربیت، و قلب تپنده فرهنگی یک شهر است و متعلق به هیچ گروه و فرقه‌ای نیست، متعلق به قرآن و اسلام است و سیاسی بودن نماز جمعه ازآن‌روست که در مقابل دشمنان یک اعلام حضور و هوشیاری و اتحاد است.

ارسال نظرات