مصطفی برزگر
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام:
علیپور گفت: خط ولایت ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان، عمق بخشی به معارف دینی، و مقتدر شدن در همه زمینه های علمی، فرهنگی، سیاسی و ... را شامل می شود و اگر می خواهیم همچنان قدرتمند و مقتدر بمانیم باید در مسیر ولایت حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۷۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به منظور هر چه بهتر برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت استانی( خط امام (ره) استانی)، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با کارکنان ناحیه تشکیل جلسه دادند.

مجمود علیپور، مسئول بسج دانشجویی استان ایلام، ضمن تاکید بر اهمیت دوره خط امام (ره) استانی تاکید کرد: اجرای دوره آموزشی طرح ولایت استانی از مهمترین برنامه های اجرایی در تابستان مبی باشد که لازم است تمام امکانات ناحیه برای برگزاری آن به نحو شایسته بسیج شوند.

محمود علیپور، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گفت: نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان به میزبانی دانشگاه ایلام با حضور بیش از 170 دانشجوی بسیجی دانشگاه های استان از پنجم مردادماه به مدت ده روز برگزار خواهد شد.

علیپور تاکید کرد: با توجه به نفوذ دشمنان در فرهنگ و سبک زندگی جوانان ما با توجه به نفوذ دشمن در فکر و اندیشه جوانان و تهاجم فرهنگی غرب اجرای دوره های آموزش مبانی اندیشه اسلامی با تربیت نیروهای طراز انقلاب در دانشگاه ها رسالت دانشجویی خود را ایفا کنند.

وی با بیان جایگاه مهم و اثر گذار ولایت در تاریخ اسلام، اشاره و اضافه کرد: آنچه که امروز نظام سلطه را در مقابل ایران اسلامی به زانو درآورده است، عشق به ولایت و ولایت مداری مردم فهیم،انقلابی و همیشه در صحنه نظام اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی از ایلام، گفت: خط ولایت ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان، عمق بخشی به معارف دینی، و مقتدر شدن در همه زمینه های علمی، را شامل می شود و اگر می خواهیم همچنان قدرتمند و مقتدر بمانیم باید در خط ولایت حرکت کنیم.

علیپور در ادامه به بروز انحرافات فکری در شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: یکی از حوزه هایی که دشمنان با تلاش در آن حوزه سعی در دور کردن جوانان از خط ولایت و رهبری هستند، طرح شبهه های فکری و ایجاد انحرافات فکری در بستر فضای مجازی است.

وی ایستادگی در مقابل این انحرافات و دوری از مصلحت اندیشی در برخورد با آنان را استواری در خط ولایت عنوان کرد و بیان داشت: اگر امروز محکم و با اقتدار در برابر دشمن و زیاده خواهی هایش ایستاده ایم به برکت ولایت است.

علیپور خاطر نشان کرد: دشمنان سنگر اصلی نظام را که ولایت است هدف قرار داده است و تمام سعی خود را می کند تا نظرات و دیدگاه های رهبری عملیاتی نشود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره طرح ولایت دانشجویی گفت: در پایان دوره طرح ولایت، دانشجویان باید با فراگیری مبانی آموزشی دوره به عنوان مبلغانی ولایی با درایت و منطق بتوانند مدافع نظام و ولایت باشند و با مطالبه گری به موقع در جامعه نقش آفرینی کنند.

ارسال نظرات