خبرهای داغ:
یک کارشناس مذهبی گفت: وصیت شهدا مسیر راه سعادت کشور را مشخص می‌کند و تمامی نهادها اعم از دولت باید در این مسیر حرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۷۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

حجت الاسلام کماسی در گفتگو باخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: شهدا به سان شهدایی هستند که بعد از گذشت سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز هم راه برای ما مشخص می کنند.

 

کارشناس مذهبی  تصریح کرد: سرافرازی امروز ایران ثمره خون مجاهدانی است که با اخلاص و توکل دست رد بر سینه دشمن زدند و با اراده از آرمان های خداجویانه خود حفاظت کردند.

 

 وی مسیر شهدا را هم راستا با مسیر پیامبر اکرم (ص)، اهل بیت (ع)، ولایت فقیه و رهبری عنوان کرد و بیان داشت: هدف از زنده نگه داشتن  یاد و خاطره شهدا این است نسل های حال و آینده با حقیقت های دفاع مقدس آشنا شده و در مقابله با انواع دسیسه های ستیز جويانه در فضای مجازی و واقعی مقابله کنند.

 

حجت الاسلام کماسی بیان داشت: امروز شهدای کرمانشاه مدال های افتخار استان هستند که با گذشت از خانواده و دلبستگی ها با جان و آبرو در راه خدا جهاد کردند.

 

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را در پشت سیم خاردارهای دشمن برای عزت امروز ایران نثار کردند تا مبادا ما در برابر موانع دنیوی و مادی گرفتار شویم.

 

حجت الاسلام کماسی گفت: وصیت ‌نامه شهدا حاوی مطالب آموزنده بسیاری است که جوانان و مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند و آنان را در شیوه صحیح زندگی به کار گیرند.

 

وی بایاداوری اینکه شهدا ره صدساله را یک شبه طی نمودند ادامه داد: هرجا که ایران اسلامی با هوشیاری ملت هوشمند خود مقاومت کرد، دشمن مجبور به عقب نشینی شد که این امتیاز بر گرفته از همان رشادت ها و حماسه آفرینی هایی است که دلیر مردان کشورمان با صلابت در جنگ تحمیلی به ابر قدرت ها اثبات کردند.

 

کارشناس مذهبی توکل بر خدا، اعتقاد قلبی به اسلام، عشق به سیره پیامبر و اهل بیت و اصل ولایت فقیه، حضور در صحنه ملت هوشمند ایران و عقبه تاریخی کشور را پنج مولفه استقامت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا عنوان کرد و افزود: از آنجا که این انقلاب را به سختی به دست آورده ایم عاقلانه است که در حفظ و حراست آن همه احساس مسئولیت کرده که به حمدالله تا به امروز در این مسیر موفق بوده اند.

ارسال نظرات