خبرهای داغ:
نماینده مردم خوروبیابانک:

ایثار،رشادت و جانبازی در فرهنگ شهادت معنا می شود

وی افزود: شهید و شهادت هدفش والا است، درفرهنگ شهادت ایثار و ازخود گذشتگی رشادت و جانبازی معنا می شود، سرمایه گذاری برای آینده نظام و اسلام در فرهنگ شهادت معنی می شود
کد خبر: ۸۸۹۰۶۷۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خور: نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک شامگاه پنجشنبه در یادواره ۱۱۸ شهید شهرستان خوروبیابانک گفت: عشق و خلوص نیت شهدا است که آن ها را عزیز کرده و به این مقام رسانده است.

عباسعلی پوربافرانی افزود: عظمت و حقیقت شهید و شهادت یک بزرگی حقیقی و نیازمند توجه است، این عظمت مانند خورشید و آفتاب است که برای کسانی که دائم در آفتابند این بزرگی مخفی می ماند.

وی داعش را زاییده عربستان و امریکا معرفی کرد و افزود: حوادث تروریستی مجلس باعث شد تا ذره ای از بزرگی امنیت که مانند آفتاب تابان وجودش کم رنگ شده بود را احساس کنیم.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک افزود: خون شهدا تاریخ و حماسه و ایثار شهادت باید زنده نگه داشته شود، هدف دشمن و ایادی استکبار بر این است که با تبلیغات ارزش شهید و شهادت را کمرنگ کنند.

پوربافرانی شهدای جنگ تحمیلی را پرتویی از عاشورا معرفی کرد و افزود: خون امام حسین(ع) با روشنگری امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) با رنج های بسیار زنده نگه داشته شد و یادواره های امروز شهدا دنباله همان است.

وی افزود: شهید و شهادت هدفش والا است، درفرهنگ شهادت ایثار و ازخود گذشتگی رشادت و جانبازی معنا می شود، سرمایه گذاری برای آینده نظام و اسلام در فرهنگ شهادت معنی می شود.

نماینده مردم خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی وظیفه ما در برابر رشادت های شهدا را حفظ فرهنگ شهادت عنوان کرد و افزود: زندگی کردن یعنی خوبی ها و نیکی ها را ادامه دادن، این با فرهنگ ایثار معنا پیدا می کند و اگر گناهان زیاد شد زندگی می میرد و معنی ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک در این مراسم گفت: باید قدردان مردم مقاوم و ایثارگر بود که با تقدیم ۱۱۸ شهید به اسلام و انقلاب دین خود را ادا کرده اند.

سرهنگ محمدرضا تاج الدین افزود: دفاع مقدس رویدادی است که هنوز هم جامعه ما از آن اثر می گیرد، دفاع مقدس گنجی است که سال ها و قرن ها ملت ما را ثروتمند خواهد کرد.

وی با تاکید بر  اهمیت حفظ یاد شهدا گفت: نباید یاد و خاطره شهدا به این یادواره ها محدود شود و باید یاد و خاطره شهدا در رفتار و اعمال ما اثر گذار و نهادینه شود.

شهرستان خوروبیابانک ۱۱۸ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است، چهار شهید گمنام در چند سال گذشته میهمان مردم شهر خور و جندق بوده اند، دو شهید گمنام دیگر صبح جمعه در شهر فرخی تشییع و به خاک سپرده شدند .

ارسال نظرات