مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان:

ایفای نقش عملی دانشگاه‌ها در اقتصاد مقاومتی ضروری است

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان گفت: دانشگاه منبع عظیمی از انرژی و توان بالای علمی و تخصصی است و نقش عملی دانشگاه‌ها در اقتصاد مقاومتی را نباید نادیده گرفت.
کد خبر: ۸۸۹۰۷۰۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده امشب در جمع شماری از دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان اظهار کرد: دانشگاه مبنع عظیمی از انرژی و توان بالای علمی و تخصصی نیروهای جوان این کشور است که در رشته‌های مختلف علمی مشغول تحصیل هستند و استفاده از این انرژی عظیم در قالب‌های مختلف فکری و عملی بخصوص در مسیر منافع ملی و توسعه کشور ضروری است.

وی افزود: در مبحث اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارها باید استفاده هر چه بیشتر از توان نیروهای جوان کشور بخصوص دانشگاهیان در اداره امور مختلف بخصوص در حوزه امور اجرایی باشد تا توان عظیم نیروی جوان کشور در دانشگاه‌ها در ضمن تحصیل در مسیر یادگیری و توزیع مناسب فرصت‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر تدوین سیاست‌های کلان حوزه‌های مختلف به استفاده از توان نیروی جوانی در امور مختلف از جمله در مسائل اقتصادی و صنعتی و اجتماعی تأکید فراوانی دارند، خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر دانشگاه با صنعت در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

عبادی‌زاده تصریح کرد: منافع ملی ما در گرو این است که بتوانیم از فرصت‌های موجود در کشور نهایت استفاده را ببریم و نباید کار صرفا پشت میز نشینی تلقی شود بلکه باید همه فرصت‌های اشتغال به خوبی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و نیروی جوان کشور برای استقرار در این فرصت‌ها بسیج شوند.

ارسال نظرات