مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج»:
غلامرضا منتظری گفت: مرحوم کاسه ساز پایه گذار یک حرکت نوین در سینمای دفاع مقدس بود و لازمه اش این است که ابعاد زندگی این چهره به عنوان یک الگو برای هنرمندان جوان ما باز و تبیین شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۷۲۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
غلامرضا منتظری مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: آقای کاسه ساز از هنرمندان متعهد و متخصصی بود که بر سر دو راهی زندگی خود دست به گزینش احسن زد و مسیر دینداری و معنویت را انتخاب کرد.

وی افزود: ایشان از نعمت خدادادی هنر در جهت ترویج ارزش های دینی و فرهنگ دفاع مقدس به شایستگی استفاده کرد. او اهل عمل بود و در عرصه های مقابله با استکبار جهانی حضور داشت. جنگ را با تمام وجود لمس کرده بود در مراحل مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرین بود.

مسئول بسیج هنرمندان تصریح کرد: من وقتی نقطه نظرات چهره های نام آشنا را در مورد مرحوم کاسه ساز رصد می کنم می بینم در سخنان همه این بزرگان سینما عنصر صداقت و اخلاص به عنوان ویژگی مرحوم کاسه ساز به چشم می خورد.

منتظری گفت: شاخصه بعدی ایشان بعد معنوی بود من در آخرین ملاقاتی که در بیمارستان با وی داشتم در آن شرایط سخت و دشوار آرامش خاصی بر چهره او بود صلابت و استواری با وجود ضعف جسمی در سیمای او دیده می شد.

وی ادامه داد: مرحوم کاسه ساز پایه گذار یک حرکت نوین در سینمای دفاع مقدس بود و لازمه اش این است که ابعاد زندگی این چهره به عنوان یک الگو برای هنرمندان جوان ما باز و تبیین شود تا این چهره ها که سرمایه های ملی ما هستند به دست فراموشی سپرده نشوند. نام و یاد ایشان همیشه باقی است و باید از تجارب ارزشمند این بزرگوار در ادامه راه بهره بگیریم.

ارسال نظرات