خبرهای داغ:
نائب قهرمان پرتاب وزنه در رقابت های جهانی ۲۰۱۷ لندن:

مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم

مهران نکوئی مجد، ملی پوش کرمانشاهی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران گفت: مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم و معتقدم قهرمان واقعی آنها هستند.
کد خبر: ۸۸۹۰۷۶۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مهران نکوئی مجد، ملی پوش کرمانشاهی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران از مسابقات جهانی لندن موفق به کسب نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی در ماده پرتاب وزنه، کلاس F۳۵ شد.

 

وی در خصوص کسب این عنوان گفت: در بازی های پارالمپیک ریو تنها با یک سانتی متر اختلاف از دست یابی به نشان برنز محروم شدم و پس از این بازی های با خودم عهد بستم که این ناکامی را در مسابقات آتی جبران کنم.

 

نکوئی مجد افزود: پس از بازی های پارالمپیک تمام توانم را برای ارتقا رکوردم گذاشتم و با وجود سختی های زیادی که متحمل شدم و مجبور بودم از خانه و خانواده ام دور باشم، نا امید نشدم و به لطف خدا توانستم رکوردم را حدود ۵۰ سانتی متر ارتقا دهم.

 

نائب قهرمان مسابقات جهانی لندن خاطر نشان کرد: در بازی های پارالمپیک ریو رکورد ۱۴ متر و ۵۴ سانتی متر را ثبت کرده بودم و در این مسابقات توانستم آن را به ۱۵ متر و ۱۵ سانتی متر افزایش دهم و اختلافم را با سکوی اول کمتر کنم. از این پس تمام تلاشم برای بهبود رکورد و نزدیک شدن به جایگاه اول در بازی های پاراآسیایی و همین طور پارالمپیک ۲۰۲۰  متمرکز است.

 

دارنده عنوان چهارم جهان در بازی های پارالمپیک اضافه کرد: خوشحالم که دو سکوی این ماده و کلاس به دو نماینده ایران رسید و من و علی اصغر جوانمردی موفق شدیم به نشان نقره و برنز دست پیدا کنیم. این اتفاق برای من بسیار خوشایند بود و زمانی که پرچم کشورمان به اهتزاز درآمد، بسیارحس خوبی داشتم و احساس غرور می کردم که از سه پرچمی که بالا می رود، دو پرچم متعلق به کشور عزیزمان است.

 

نکوئی مجد اظهار داشت: مدالم را با افتخار به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم و معتقدم قهرمانان واقعی آنها هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار