به همت کانون بسیج هنرمندان بیجار جلسه روشنگری با موضوع آسیب های شبکه های اجتماعی در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۲۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳




به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  به همت کانون بسیج هنرمندان جلسه روشنگری با موضوع آسیب های شبکه های اجتماعی با حضور فرمانده ناحیه ، جمعی از مسئولان و هنرمندان بسیجی در سالن جلسات ناحیه مقاومت سپاه بیجار برگزار شد.

 حسن عسگری در این نشست گفت: اگرچه بسیاری از ابداعات و نوآوری‌ها با انگیزه تأمین رفاه وآسایش وتحکیم ارزشهای انسانی و درجهت نیل به کمال شکل گرفته است اما برخی از آنها آسیب جدی برای جامعه است.

 

 وی با اشاره به استقبال گسترده کاربران اينترنتي خصوصاً قشر جوان و نوجوان از شبکه هاي اجتماعي مجازي،افزود: بررسي مسائل مربوط به اين شبکه ها جهت اتخاذ تصميمات صحيح و برنامه ريزي دقيق توسط مسئولان فرهنگي و اجتماعي و نيز والدين، ضروري است.

 

 

فرمانده سپاه بیجار گفت:دشمنان ما در جنگ نرم با ایجاد فضای مسموم در فضای مجازی در صدد وارد کردن هجمه به بنیان خانواده ها و تضعیف باور آنها هستند.

 

 عسگری در ادامه به پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی پرداخت و بیان داشت: شکل گیری و ترویج سریع شایعات و اخبار کذب، تبلیغات ضد دینی و القای شبهات، ترویج بی عفتی و بی بند و باری در میان جوانان و نقض حریم خصوصی افراد از مهمترین تاثیرات منفی شبکه ای اجتماعی است.

 

 در ادامه این جلسه اعضاء در خصوص موضوع جلسه بحث و گفت و گو کردند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات