بزرگ‌ترین مرکز اجتماع درمان‌مدار کشور با حضور مسئولان بهزیستی کشور در استان البرز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۳۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرید براتی سده پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مراکز اجتماع درمان‌مدار «تی.سی» استان البرز، اظهار کرد: مراکز اجتماع درمان‌مدار در ۱۰ استان کشور فعال‌شده است.

بزرگ‌ترین مرکز اجتماع درمان‌مدار کشور در البرز افتتاح شد

وی افزود: برای اجرای تکالیف برنامه ششم و طرح تقسیم‌کار ملی که بر عهده سازمان بهزیستی قرارگرفته طرح‌های ویژه‌ای داریم.

سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در این زمینه باید طیف وسیعی از خدمات برای همه آسیب دیدگان ازجمله معتادان فراهم شود که این مهم مورد تأکید دولت نیز قرارگرفته و شرایط آن را فراهم ساخته است.

براتی گفت: در این مراکز جامعه هدف بهزیستی به‌صورت جمعی از یکدیگر مطالب ارزنده‌ای را فراگرفته و نظارت متخصصان و کارشناسان اجتماعی نیز برای تغییر شخصیت و رفتار افراد وجود دارد.

به گفته وی این مراکز با همراهی تشکل‌های غیردولتی و بخش خصوصی راه‌اندازی شده و بازدهی بسیاری را درزمینهٔ کاهش معضل اجتماعی اعتیاد به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری اصلی‌ترین سیاست دولت در موارد یادشده است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های قابل‌توجهی داشته به‌طوری‌که در مدارس، دانشگاه‌ها، محیط‌های کار، مناطق شهری و روستایی این سیاست با اجرای طرح‌های آموزشی پیش می‌رود.

سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر اینکه درصدد راه‌اندازی مراکز اجتماع درمان‌مدار در سایر استان‌های کشور هستیم، گفت: سومین مرکز اجتماع درمان‌مدار در البرز که بزرگ‌ترین مرکز کشور است امروز در استان البرز راه‌اندازی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها