مدیر کانون بسیج فرهنگیان ساوه خبر داد

مرمت 6 واحد آموزشی به همت جهادگران ساوجی

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ساوه از بهسازی و نوسازی 6 واحد آموزشی در سطح شهرستان ساوه به همت دانش‌آموزان جهادگر در طرح اردوهای هجرت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۴۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد رشید مدیر کانون بسیج فرهنگیان ساوه با اشاره به آغاز طرح هجرت دانش آموزی در مدارس ساوه گفت: در تابستان امسال 6 مدرسه در سطح شهرستان ساوه با همکاری 80 دانش‌آموز در قالب طرح هجرت 10 روزه بهسازی و زیباسازی می شود.

وی افزود: اردوهای جهادی دانش‌آموزان با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و آشنایی آنان با فرهنگ کار و تلاش و بالابردن روحیه جهاد و خدمت‌رسانی مردم و احیای روحیه شهادت طلبی و جهادی برگزار می شود.

رشید طرح هجرت را یکی از برنامه های اثرگذار و خوب در راستای غنی‌سازی بهینه اوقات فراغت و حرفه‌آموزی دانش‌آموزان دانست و گفت: در این اردوها دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیری بیشتری پیدا کرده و زمینه مناسبی برای یاد گیری مهارت‌های اجتماعی فرهنگ و روحیه جهادی و کار و فعالیت در آنان می‌شود.

مدیرکانون بسیج فرهنگیان تصریح کرد: فضاسازی و زیباسازی(حیاط پویا)، تعمیر و مرمت مدارس، نقاشی و دیوار نویسی از جمله عرصه هایی است که دانش‌آموزان با حضور در اردوهای جهادی به فعالیت در آن می پردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی به ویژه در طرح‌های هجرت دانش‌آموزی ظرفیتی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد چرا که دانش‌آموزان با نقش آفرینی در مرمت و نوسازی کلاس‌های درس نسبت به نگه‌داری و قدردانی از نعماتی که در اختیار دارند بیش از پیش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات